Процедура закупівлі оголошена 28.04.2023 11:59. Дата останніх змін - 05.05.2023 10:17
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-04-28-004215-a | |
| ID | d338838f91974691821bab68e7e34d58 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2023-04-28-001379-c |
Очікувана вартість закупівлі
500`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка здійснюється в м. Дніпро. Постачальник зобов'язується поставити Товар Покупцю протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту заявки за адресою, визначеною Покупцем, в межах м. Дніпра. Поставка Товару проводиться власними силами та за рахунок Продавця в приміщення (місце зберігання товару) Покупця в м. Дніпро і включає: доставку Товару в місце його передачі, визначене Сторонами, навантаження, транспортування і розвантажування Товару в приміщення (місце зберігання товару) Покупця. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами накладної / видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2023році
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КРАМАТОРСЬКУ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 500`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
28.04.23
Подання пропозицій
до 03.05.23
Кваліфікація переможця
з 03.05.23
Пропозиції розглянуті
з 03.05.23
Завершена
05.05.23
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2023
Умови поставки: Поставка здійснюється в м. Дніпро.
Постачальник зобов'язується поставити Товар Покупцю протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту заявки за адресою, визначеною Покупцем, в межах м. Дніпра.
Поставка Товару проводиться власними силами та за рахунок Продавця в приміщення (місце зберігання товару) Покупця в м. Дніпро і включає: доставку Товару в місце його передачі, визначене Сторонами, навантаження, транспортування і розвантажування Товару в приміщення (місце зберігання товару) Покупця.
Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами накладної / видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2023році
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2855 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Папір проєкт договору.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.04.2023 11:58
Версія документу від: 28.04.2023 11:58
ID: 6c38d7d80c274788bd0cdd0be59b7ce3
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.04.2023 11:59
Версія документу від: 28.04.2023 11:59
ID: a690cf7a09fc47029469ad5643dd4aa4
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Технічні характеристики
Recycling (з вторинной сировини) : ні
Щільність паперу від: 80 - 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE від: 161 - 170 відсоток
Товщина від: 105 - 110 мікрометр
Непрозорість від: 92 - 98 відсоток
Кількість аркушів від: 500 - 500 штуки
Формат: a4 (210х297 мм)
Колір: білий
|
Дати та строки
| Дата публікації | 28.04.2023 11:59 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 28.04.2023 11:59 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 03.05.2023 10:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КРАМАТОРСЬКУ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42331094 |
| Юридична адреса | 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 9 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 03.05.2023 10:03
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
ID: f86e4e7a5dac45cf8682bd17b894bb47
445`380.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
ID: 9388d9ddbe8a48fcaf4aa22efd6f2873
479`640.00
Гривня з ПДВ
5
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
ID: 8805d09854c3403ab710c28cc502c5c2
499`682.10
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
445`380.00
Гривня з ПДВ
Переможець
03.05.2023 10:05
2
479`640.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
Код ЄДРПОУ: 43160066
445`380.00
Гривня з ПДВ
03.05.2023
10:05
Укладені договори
Номер договору
19
Дата підписання
05.05.2023
Дата початку дії
05.05.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
445`380.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
371`150.00 Гривня
