Договір опубліковано 05.05.2023 10:18. Дата останніх змін: 10.01.2024 12:16
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2023-04-28-004215-a-a1 | |
| ID | 8ce25193857146cd8c3a131e06dd4ce8 |
Сума договору
445`380.00 Гривня
Поставка здійснюється в м. Дніпро. Постачальник зобов'язується поставити Товар Покупцю протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту заявки за адресою, визначеною Покупцем, в межах м. Дніпра. Поставка Товару проводиться власними силами та за рахунок Продавця в приміщення (місце зберігання товару) Покупця в м. Дніпро і включає: доставку Товару в місце його передачі, визначене Сторонами, навантаження, транспортування і розвантажування Товару в приміщення (місце зберігання товару) Покупця. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами накладної / видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2023році
Реквізити договору
| Сума договору | 445`380.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 371`150.00 Гривня | |
| Сума оплати за договором | 445`380.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума оплати за договором без ПДВ | 371`150.00 Гривня | |
| Номер договору | 19 | |
| Дата підписання | 05.05.2023 | |
| Дата початку дії | 05.05.2023 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2023 |
Опубліковано
05.05.23
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі
Номенклатура договору
| 1) |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2023
Ціна за одиницю (не обов'язково): 156 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2855 пачка
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
дог 19 від 05.05.2023.PDF
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.05.2023 10:16
ID: bcfbd91470eb43ec950a4c78d769d6a1
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.05.2023 10:17
ID: 9f9dd77a39fe422d999ff19f765ed121
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.05.2023 10:17
ID: 9f9dd77a39fe422d999ff19f765ed121
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КРАМАТОРСЬКУ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42331094 |
| Юридична адреса | 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 9 |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
| Код ЄДРПОУ | 43160066 |
| Юридична адреса | 0, Україна, Київська область, Київ, ЖИЛЯНСЬКА , будинок 148 |
