Договор опубликован 05.05.2023 10:18. Дата последних изменений: 10.01.2024 12:16
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2023-04-28-004215-a-a1 | |
| ID | 8ce25193857146cd8c3a131e06dd4ce8 |
Сумма договора
445`380.00 Гривна
Поставка здійснюється в м. Дніпро. Постачальник зобов'язується поставити Товар Покупцю протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту заявки за адресою, визначеною Покупцем, в межах м. Дніпра. Поставка Товару проводиться власними силами та за рахунок Продавця в приміщення (місце зберігання товару) Покупця в м. Дніпро і включає: доставку Товару в місце його передачі, визначене Сторонами, навантаження, транспортування і розвантажування Товару в приміщення (місце зберігання товару) Покупця. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами накладної / видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2023році
Реквизиты договора
| Сумма договора | 445`380.00 Гривна (с НДС) | |
| Сумма договора без НДС | 371`150.00 Гривна | |
| Сумма оплаты по договору | 445`380.00 Гривна (с НДС) | |
| Сумма оплаты по договору без НДС | 371`150.00 Гривна | |
| Номер договора | 19 | |
| Дата подписания | 05.05.2023 | |
| Дата начала действия | 05.05.2023 | |
| Дата завершения действия | 31.12.2023 |
Опубликован
05.05.23
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме
Номенклатура договора
| 1) |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.05.2023
Цена за единицу: 156 Гривна
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2855 пачка
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
дог 19 від 05.05.2023.PDF
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2023 10:16
ID: bcfbd91470eb43ec950a4c78d769d6a1
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2023 10:17
ID: 9f9dd77a39fe422d999ff19f765ed121
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2023 10:17
ID: 9f9dd77a39fe422d999ff19f765ed121
|
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КРАМАТОРСЬКУ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 42331094 |
| Юридический адрес | 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 9 |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
| Код ЕГРПОУ | 43160066 |
| Юридический адрес | 0, Україна, Київська область, Київ, ЖИЛЯНСЬКА , будинок 148 |
