Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 28.04.2023 11:59. Дата последних изменений - 05.05.2023 10:17

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

Идентификатор закупки UA-2023-04-28-004215-a  
ID d338838f91974691821bab68e7e34d58  
Идентификатор плана UA-P-2023-04-28-001379-c  
Ожидаемая стоимость
500`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка здійснюється в м. Дніпро. Постачальник зобов'язується поставити Товар Покупцю протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту заявки за адресою, визначеною Покупцем, в межах м. Дніпра. Поставка Товару проводиться власними силами та за рахунок Продавця в приміщення (місце зберігання товару) Покупця в м. Дніпро і включає: доставку Товару в місце його передачі, визначене Сторонами, навантаження, транспортування і розвантажування Товару в приміщення (місце зберігання товару) Покупця. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами накладної / видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2023році

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КРАМАТОРСЬКУ  
Ожидаемая стоимость 500`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
28.04.23
Прием предложений
до 03.05.23
Квалификация
с03.05.23
Предложения рассмотрены
с03.05.23
Завершен
05.05.23

Спецификация закупки

1)
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.05.2023
Информация по поставке партиями: Поставка здійснюється в м. Дніпро. Постачальник зобов'язується поставити Товар Покупцю протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту заявки за адресою, визначеною Покупцем, в межах м. Дніпра. Поставка Товару проводиться власними силами та за рахунок Продавця в приміщення (місце зберігання товару) Покупця в м. Дніпро і включає: доставку Товару в місце його передачі, визначене Сторонами, навантаження, транспортування і розвантажування Товару в приміщення (місце зберігання товару) Покупця. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами накладної / видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2023році
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2855 пачка

Тендерная документация

Проект договора
Папір проєкт договору.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2023 11:58
Версия документа от: 28.04.2023 11:58
ID: 6c38d7d80c274788bd0cdd0be59b7ce3
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2023 11:59
Версия документа от: 28.04.2023 11:59
ID: a690cf7a09fc47029469ad5643dd4aa4

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні характеристики предмета закупівлі
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Критерий относится к предмету закупки Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%,
Технічні характеристики
Recycling (з вторинной сировини) : нет
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 170 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 105 - 110 мікрометр
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 98 відсоток
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штуки
Формат: a4 (210х297 мм)
Колір: білий

Даты и сроки

Дата публикации 28.04.2023 11:59  
Начало периода приема предложений 28.04.2023 11:59  
Окончание периода приема предложений 03.05.2023 10:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КРАМАТОРСЬКУ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 42331094  
Юридический адрес 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 9  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 03.05.2023 10:03
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
445`380.00
Гривна с НДС
3
ТОВ "БРАВО-ПАП"
ID: 9e036c0b73d84c6bb4a5251998265160
482`894.70
Гривна с НДС
4
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
ID: 101eba68e2ff47aea12eef11012785a3
498`825.60
Гривна с НДС
5
499`682.10
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
445`380.00
Гривна с НДС
Победитель
03.05.2023 10:05
3
482`894.70
Гривна с НДС
Не рассматривался
4
498`825.60
Гривна с НДС
Не рассматривался
5
499`682.10
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
Код ЕГРПОУ:43160066
445`380.00
Гривна с НДС
03.05.2023
10:05

Заключенные договоры

Номер договора
19
Дата подписания
05.05.2023
Дата начала действия
05.05.2023
Дата завершения действия
31.12.2023
Цена договора
445`380.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
371`150.00 Гривна