Процедура закупки объявлена 28.04.2023 11:59. Дата последних изменений - 05.05.2023 10:17
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
| Идентификатор закупки | UA-2023-04-28-004215-a | |
| ID | d338838f91974691821bab68e7e34d58 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2023-04-28-001379-c |
Ожидаемая стоимость
500`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Поставка здійснюється в м. Дніпро. Постачальник зобов'язується поставити Товар Покупцю протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту заявки за адресою, визначеною Покупцем, в межах м. Дніпра. Поставка Товару проводиться власними силами та за рахунок Продавця в приміщення (місце зберігання товару) Покупця в м. Дніпро і включає: доставку Товару в місце його передачі, визначене Сторонами, навантаження, транспортування і розвантажування Товару в приміщення (місце зберігання товару) Покупця. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами накладної / видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2023році
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КРАМАТОРСЬКУ | |
| Ожидаемая стоимость | 500`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
28.04.23
Прием предложений
до 03.05.23
Квалификация
с03.05.23
Предложения рассмотрены
с03.05.23
Завершен
05.05.23
Спецификация закупки
| 1) |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.05.2023
Информация по поставке партиями: Поставка здійснюється в м. Дніпро.
Постачальник зобов'язується поставити Товар Покупцю протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту заявки за адресою, визначеною Покупцем, в межах м. Дніпра.
Поставка Товару проводиться власними силами та за рахунок Продавця в приміщення (місце зберігання товару) Покупця в м. Дніпро і включає: доставку Товару в місце його передачі, визначене Сторонами, навантаження, транспортування і розвантажування Товару в приміщення (місце зберігання товару) Покупця.
Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами накладної / видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2023році
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2855 пачка
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Папір проєкт договору.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2023 11:58
Версия документа от: 28.04.2023 11:58
ID: 6c38d7d80c274788bd0cdd0be59b7ce3
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2023 11:59
Версия документа от: 28.04.2023 11:59
ID: a690cf7a09fc47029469ad5643dd4aa4
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Технічні характеристики
Recycling (з вторинной сировини) : нет
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 170 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 105 - 110 мікрометр
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 98 відсоток
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штуки
Формат: a4 (210х297 мм)
Колір: білий
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 28.04.2023 11:59 | |
| Начало периода приема предложений | 28.04.2023 11:59 | |
| Окончание периода приема предложений | 03.05.2023 10:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КРАМАТОРСЬКУ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 42331094 |
| Юридический адрес | 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 9 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 03.05.2023 10:03
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
ID: f86e4e7a5dac45cf8682bd17b894bb47
445`380.00
Гривна с НДС
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
ID: 9388d9ddbe8a48fcaf4aa22efd6f2873
479`640.00
Гривна с НДС
5
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
ID: 8805d09854c3403ab710c28cc502c5c2
499`682.10
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
445`380.00
Гривна с НДС
Победитель
03.05.2023 10:05
2
479`640.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
Код ЕГРПОУ:43160066
445`380.00
Гривна с НДС
03.05.2023
10:05
Заключенные договоры
Номер договора
19
Дата подписания
05.05.2023
Дата начала действия
05.05.2023
Дата завершения действия
31.12.2023
Цена договора
445`380.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
371`150.00 Гривна
