Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.04.2023 15:22. Дата останніх змін - 20.04.2023 12:29

Огірки , тепличні, середньоплідні (до 25см), діаметр не більше 5,5см, ДСТУ- 3247-95, Помідори (томати) свіжі, тепличні, крупноплідні, діаметр плоду не меньше, см: 5, ДСТУ 3246-95, Капуста білоголова, свіжа, ранньостигла -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-13-008363-a  
ID aa7bbc157877468cbe06c510734799c5  
Очікувана вартість закупівлі
8`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачання здійснюється не рідше ніж два рази на тиждень.Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж одного дня з моменту отримання заявки Замовника. Постачання здійснюється не менше як два рази на тиждень не великими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2023 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Зяньковецький психоневрологічний інтернат  
Очікувана вартість закупівлі 8`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
13.04.23
Подання пропозицій
до 18.04.23
Кваліфікація переможця
з 18.04.23
Пропозиції розглянуті
з 19.04.23
Завершена
20.04.23