Процедура закупівлі оголошена 13.04.2023 15:22. Дата останніх змін - 20.04.2023 12:29
Огірки , тепличні, середньоплідні (до 25см), діаметр не більше 5,5см, ДСТУ- 3247-95, Помідори (томати) свіжі, тепличні, крупноплідні, діаметр плоду не меньше, см: 5, ДСТУ 3246-95, Капуста білоголова, свіжа, ранньостигла
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-04-13-008363-a | |
| ID | aa7bbc157877468cbe06c510734799c5 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2023-04-13-004391-c |
Очікувана вартість закупівлі
8`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачання здійснюється не рідше ніж два рази на тиждень.Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж одного дня з моменту отримання заявки Замовника. Постачання здійснюється не менше як два рази на тиждень не великими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2023 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Зяньковецький психоневрологічний інтернат | |
| Очікувана вартість закупівлі | 8`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
13.04.23
Подання пропозицій
до 18.04.23
Кваліфікація переможця
з 18.04.23
Пропозиції розглянуті
з 19.04.23
Завершена
20.04.23
Специфікація закупівлі
| 1) |
Огірки , тепличні, середньоплідні (до 25см), діаметр не більше 5,5см, ДСТУ- 3247-95
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32263, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Постачання здійснюється не рідше ніж два рази на тиждень.Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж одного дня з моменту отримання заявки Замовника. Постачання здійснюється не менше як два рази на тиждень не великими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2023 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 кілограм
|
| 2) |
Помідори (томати) свіжі, тепличні, крупноплідні, діаметр плоду не меньше, см: 5, ДСТУ 3246-95
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32263, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Постачання здійснюється не рідше ніж два рази на тиждень.Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж одного дня з моменту отримання заявки Замовника. Постачання здійснюється не менше як два рази на тиждень не великими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2023 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 22 кілограм
|
| 3) |
Капуста білоголова, свіжа, ранньостигла
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32263, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Постачання здійснюється не рідше ніж два рази на тиждень.Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж одного дня з моменту отримання заявки Замовника. Постачання здійснюється не менше як два рази на тиждень не великими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2023 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 39 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.04.2023 15:23
Версія документу від: 13.04.2023 15:23
ID: 74801e38b6f64eacab34c0cb85bab8cd
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Огірки , тепличні, середньоплідні (до 25см), діаметр не більше 5,5см, ДСТУ- 3247-95
Технічні характеристики
Тип вирощування Очікуване значення: тепличні
Розмір плодів Очікуване значення: середньоплідні (до 25см)
Поперечний діаметр плоду не більше, см Очікуване значення: 5.5
Відповідність ДСТУ Очікуване значення: 3247-95
Вага Мінімальне значення: 1 кг
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Помідори (томати) свіжі, тепличні, крупноплідні, діаметр плоду не меньше, см: 5, ДСТУ 3246-95
Технічні характеристики
Тип вирощування Очікуване значення: тепличні
Будова плодів Очікуване значення: крупноплідні
Поперечний діаметр плоду, см Очікуване значення: 5
Відповідність ДСТУ Очікуване значення: 3246-95
Вага Мінімальне значення: 1 кг
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Капуста білоголова, свіжа, ранньостигла
Технічні характеристики
Капуста Очікуване значення: білоголова ранньостигла
Відповідність ДСТУ Очікуване значення: 7037:2009
Вага Мінімальне значення: 1 кг
|
Дати та строки
| Дата публікації | 13.04.2023 15:23 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 13.04.2023 15:23 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 18.04.2023 10:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Зяньковецький психоневрологічний інтернат |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 23561669 |
| Юридична адреса | 32250, Україна, Хмельницька область, Деражнянський район, с.Іванківці, вул.Б.Хмельницького 28/1 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 18.04.2023 10:03
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП Малищук Марина Леонідівна
Код ЄДРПОУ: 2717903109
7`959.00
Гривня з ПДВ
19.04.2023
20:10
Укладені договори
Номер договору
89
Дата підписання
19.04.2023
Дата початку дії
19.04.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
7`959.00 Гривня без ПДВ
