Процедура закупки объявлена 13.04.2023 15:22. Дата последних изменений - 20.04.2023 12:29
Огірки , тепличні, середньоплідні (до 25см), діаметр не більше 5,5см, ДСТУ- 3247-95, Помідори (томати) свіжі, тепличні, крупноплідні, діаметр плоду не меньше, см: 5, ДСТУ 3246-95, Капуста білоголова, свіжа, ранньостигла -
| Идентификатор закупки | UA-2023-04-13-008363-a | |
| ID | aa7bbc157877468cbe06c510734799c5 |
Ожидаемая стоимость
8`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Постачання здійснюється не рідше ніж два рази на тиждень.Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж одного дня з моменту отримання заявки Замовника. Постачання здійснюється не менше як два рази на тиждень не великими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2023 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Зяньковецький психоневрологічний інтернат | |
| Ожидаемая стоимость | 8`500.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
13.04.23
Прием предложений
до 18.04.23
Квалификация
с18.04.23
Предложения рассмотрены
с19.04.23
Завершен
20.04.23