Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Постачання здійснюється не рідше ніж два рази на тиждень.Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж одного дня з моменту отримання заявки Замовника. Постачання здійснюється не менше як два рази на тиждень не великими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2023 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Реквизиты договора

Сумма договора 7`959.00 Гривна (без НДС)  
Сумма оплаты по договору 7`959.00 Гривна (без НДС)  
Номер договора 89  
Дата подписания 19.04.2023  
Дата начала действия 19.04.2023  
Дата завершения действия 31.12.2023  
Опубликован
20.04.23
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
Огірки , тепличні, середньоплідні (до 25см), діаметр не більше 5,5см, ДСТУ- 3247-95
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 32263, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Цена за единицу: 147 Гривна
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 15 кілограм
2)
Помідори (томати) свіжі, тепличні, крупноплідні, діаметр плоду не меньше, см: 5, ДСТУ 3246-95
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 32263, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Цена за единицу: 102 Гривна
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 22 кілограм
3)
Капуста білоголова, свіжа, ранньостигла
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 32263, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Цена за единицу: 39 Гривна
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 39 кілограм

Документы договора/изменений

Нетипизированный документ
Договір 89.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.04.2023 12:28
ID: d880149775a94aaa9f300ad94b91546a
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.04.2023 12:29
ID: 29d7bd390b50434488bfd2587aec7327
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.04.2023 12:29
ID: 29d7bd390b50434488bfd2587aec7327

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Зяньковецький психоневрологічний інтернат  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 23561669  
Юридический адрес 32250, Україна, Хмельницька область, Деражнянський район, с.Іванківці, вул.Б.Хмельницького 28/1  
Процедура закупки Запрос цены предложения  

Информация о поставщике

Название юридического лица ФОП Малищук Марина Леонідівна  
Код ЕГРПОУ 2717903109  
Юридический адрес 32300, Україна, Хмельницька область, місто Камянець-Подільський, вул. Молодіжна 15/57