Процедура закупівлі оголошена 17.03.2023 11:46. Дата останніх змін - 17.03.2023 12:01
ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки)) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-03-17-004381-a | |
| ID | 65e2dd5ea7564ac6a2e94f9833b6cc52 |
Очікувана вартість закупівлі
770`790.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
умова укладення Договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару: підпункт 6 пункту 13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості). Обґрунтування: у Замовника є необхідність у закупівлі товару - ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки)) на 2023р. У зв’язку з цим 03.02.2023р. було оголошено відкриті торги із особливостями по предмету закупівлі - ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки)). Проте 11.02.2023р. відкриті торги автоматично було відмінено електронною системою закупівель з причин неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) (підпункт 2 пункту 48 Особливостей). За результатами проведених відкритих торгів із особливостями сформовано звіт про результати проведення процедури за номером (про відміну): UA-2023-02-03-009092-a. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками: — товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, — послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, — робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації; Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. З метою здійснення швидкої та ефективної Закупівлі товару - ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки) застосовується вищевказане виключення. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. Документи які підтверджують умови застосування винятку відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-02-03-009092-a.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 770`790.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
Закупівля оголошена
17.03.23
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
17.03.23