Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.03.2023 11:46. Дата останніх змін - 17.03.2023 12:01

ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки))

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-17-004381-a  
ID 65e2dd5ea7564ac6a2e94f9833b6cc52  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-03-17-002084-b  
Очікувана вартість закупівлі
770`790.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

умова укладення Договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару: підпункт 6 пункту 13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості). Обґрунтування: у Замовника є необхідність у закупівлі товару - ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки)) на 2023р. У зв’язку з цим 03.02.2023р. було оголошено відкриті торги із особливостями по предмету закупівлі - ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки)). Проте 11.02.2023р. відкриті торги автоматично було відмінено електронною системою закупівель з причин неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) (підпункт 2 пункту 48 Особливостей). За результатами проведених відкритих торгів із особливостями сформовано звіт про результати проведення процедури за номером (про відміну): UA-2023-02-03-009092-a. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками: — товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, — послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, — робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації; Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. З метою здійснення швидкої та ефективної Закупівлі товару - ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки) застосовується вищевказане виключення. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. Документи які підтверджують умови застосування винятку відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-02-03-009092-a.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ  
Очікувана вартість закупівлі 770`790.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
17.03.23
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
17.03.23

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 60 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки)) (Кількість поставки товару: 174 найменування (174 од.)
Класифікація за ДК 021:2015: 16810000-6 - Частини для сільськогосподарської техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81115, Україна, Львівська область, Львівський р-н., вул. Грушевського, 5, с. Оброшине
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 174 одиниця

Тендерна документація

Нетипізований документ
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-02-03-009092-a.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2023 11:47
Версія документу від: 17.03.2023 11:47
ID: a6569f4a8b7e4258afb7d4e2fb9cc323
Нетипізований документ
Обгрунтування укладення Договору про закупівлю.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2023 11:47
Версія документу від: 17.03.2023 11:47
ID: f16605afc17d42df8a74ce2f3da97706
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2023 11:59
Версія документу від: 17.03.2023 11:59
ID: 0eab4d2db66349b8ae35fdaada6255df

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00496952  
Юридична адреса 81115, Україна, Львівська область, Львівський район с Оброшине, вулиця Грушевського,5  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
770`790.00
Гривня з ПДВ
Переможець
17.03.2023 11:50

Укладені договори

Номер договору
3/23
Дата підписання
16.03.2023
Дата початку дії
16.03.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
770`790.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
642`325.00 Гривня