Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

умова укладення Договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару: підпункт 6 пункту 13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості). Обґрунтування: у Замовника є необхідність у закупівлі товару - ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки)) на 2023р. У зв’язку з цим 03.02.2023р. було оголошено відкриті торги із особливостями по предмету закупівлі - ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки)). Проте 11.02.2023р. відкриті торги автоматично було відмінено електронною системою закупівель з причин неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) (підпункт 2 пункту 48 Особливостей). За результатами проведених відкритих торгів із особливостями сформовано звіт про результати проведення процедури за номером (про відміну): UA-2023-02-03-009092-a. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками: — товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, — послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, — робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації; Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. З метою здійснення швидкої та ефективної Закупівлі товару - ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки) застосовується вищевказане виключення. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. Документи які підтверджують умови застосування винятку відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-02-03-009092-a.

Реквізити договору

Сума договору 550`932.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 459`110.00 Гривня  
Сума оплати за договором 550`932.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 459`110.00 Гривня  
Номер договору 3/23  
Дата підписання 16.03.2023  
Дата початку дії немає даних  
Дата завершення дії 31.12.2023  
Опубліковано
17.03.23
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки)) (Кількість поставки товару: 174 найменування (174 од.)
Класифікація за ДК 021:2015: 16810000-6 - Частини для сільськогосподарської техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81115, Україна, Львівська область, Львівський р-н., вул. Грушевського, 5, с. Оброшине
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 174 одиниця

Документи договору/змін

Нетипізований документ
договір 3-23 16.03.2023.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2023 11:54
ID: b21713a876ff45de968da35343cd507e
Нетипізований документ
ДУ 1 до договору 3-23.pdf Додано в зміні №1 від 25.10.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 12:00
ID: a70327f59d5f4e5e8af106eaf626b13c
Нетипізований документ
повідомлення про внесення змін до договору.pdf Додано в зміні №1 від 25.10.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 12:00
ID: e401b30c1f9749b398510da380b4c254
Нетипізований документ
протокол УО до ДУ 1.pdf Додано в зміні №1 від 25.10.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 12:00
ID: af13f93bec5c473ab2373076051d02a3
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 12:09
ID: bb796125f225418da36022d030e2fc48
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 12:09
ID: bb796125f225418da36022d030e2fc48
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 12:09
ID: bb796125f225418da36022d030e2fc48
Нетипізований документ
ДУ 2 Ексім авто.pdf Додано в зміні №2 від 28.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2023 18:14
ID: c99675cfda204623943fb1307681397b
Нетипізований документ
повідомлення про внесення змін до договору 3-23.pdf Додано в зміні №2 від 28.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2023 18:14
ID: 1281efd6a4db47458cdabb0a4809eccc

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 25.10.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. При публікації через систему електронних закупівель “ Рrоzоrrо” (авторизований електронний майданчик) Договору про закупівлю по предмету - ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки (Частини до сільськогосподарської техніки (ДК 021:2015:16810000-6 - Частини до сільськогосподарської техніки)) через технічну (механічну) помилку невірно вказано ціну за одиницю товару по позиціях пунктів 95 та 138 Додатку № 1 до Договору № 3/23 від 16 березня 2023 р. (СПЕЦИФІКАЦІЯ НА ТОВАР). На підставі вище наведеного ціну за одиницю товару по позиціях пунктів 95 та 138 Додатку № 1 до Договору № 3/23 від 16.03.2023 р. (СПЕЦИФІКАЦІЯ НА ТОВАР) вважати технічною (механічною) помилкою та відповідно викласти їх у новій редакції: 95. Вал для гідромуфти - шт. -2 – 4840 – 9680; 138. Ланцюг ПР-25.4-6000 – м – 5 – 40 – 200. 2. Сторони домовилися викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Загальна ціна цього Договору становить 770790,00 грн. з ПДВ» 3. Сторони дійшли згоди змінити Додаток № 1 до Договору (Специфікація) виклавши його в новій редакції (додається у прикріпленому файлі). (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону)  
Дата публікації змін 26.10.2023 09:00  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 28.12.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 19.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі – Додаткова угода) до Договору № 3/23 від «16» березня 2023 року (далі – Договір) про таке: 1. Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей та підпунктом 1 пункту 11.5 Договору: «1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», Сторони погодили зменшення обсягів закупівлі товару, а також домовились викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Загальна ціна цього Договору становить 550932,00 грн. з ПДВ» 2. Сторони дійшли згоди змінити Додаток № 1 до Договору (Специфікація) виклавши його в новій редакції (додається у прикріпленому файлі).  
Дата публікації змін 28.12.2023 16:14  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00496952  
Юридична адреса 81115, Україна, Львівська область, Львівський район с Оброшине, вулиця Грушевського,5  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи Приватне підприємство "Ексім-авто"  
Код ЄДРПОУ 31729677  
Юридична адреса 79052, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Рудненська,14 А