Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.08.2021 11:47. Дата останніх змін - 31.08.2021 11:42

ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі Придбання офісних меблів для працівників селищної ради

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-12-004099-a  
ID f52b7e38c94541f2936ae16c1b4a9a6f  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-08-12-002324-a  
Очікувана вартість закупівлі
99`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БОРОДЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА  
Очікувана вартість закупівлі 99`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 990.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
12.08.21
Період уточнень
до 18.08.21
Подання пропозицій
до 25.08.21
Кваліфікація переможця
з 25.08.21
Пропозиції розглянуті
з 26.08.21
Завершена
31.08.21

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис 4.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 10 к. д. днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, акту приймання-передачі Товару).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Шафа офісна для одягу
Класифікація за ДК 021:2015: 39132000-6 - Шафи-картотеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянка, Центральна,331
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.09.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штуки
2)
Шафа книжкова відкрита
Класифікація за ДК 021:2015: 39131000-9 - Офісні стелажі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянка, Центральна,331
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.09.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
3)
Шафа офісна для документів
Класифікація за ДК 021:2015: 39132100-7 - Пенали-картотеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянка, Центральна,331
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.09.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штуки
4)
Стіл офісний однотумбовий,з нішею.
Класифікація за ДК 021:2015: 39134100-1 - Комп’ютерні столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянка, Центральна,331
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.09.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 штуки
5)
Тумба офісна з двома дверцятами,і однією шухлядою.
Класифікація за ДК 021:2015: 39131000-9 - Офісні стелажі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянка, Центральна,331
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.09.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штуки
6)
Крісло офісне для керівника
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянка, Центральна,331
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.09.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
7)
Крісло офісне для персоналу
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянка, Центральна,331
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.09.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штуки
8)
Стілець офісний для відвідувачів
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянка, Центральна,331
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.09.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штуки

Тендерна документація

Нетипізований документ
ОГОЛОШЕННЯ меблі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.08.2021 11:47
Версія документу від: 12.08.2021 11:47
ID: 29f874cfb05d4dcfb6ce93882bfd9c3e
Нетипізований документ
додаток 1- технічне завдання.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.08.2021 11:47
Версія документу від: 12.08.2021 11:47
ID: bb4694fdff8f4e89a76792663572b550
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.08.2021 11:48
Версія документу від: 12.08.2021 11:48
ID: cc512a9db4414e868756fc5a2a146aba

Параметри тендеру

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 18.08.2021 11:16  
Початок періоду прийому пропозицій 18.08.2021 11:16  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.08.2021 11:16  
Дата початку аукціону 27.08.2021 12:03  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БОРОДЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04363662  
Юридична адреса 07801, Україна, Київська область, смт. Бородянка, вул. Центральна, 230  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 25.08.2021 11:19
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ФОП Веремієнко Максим Петрович
ID: 49127b0550e34ebc84dd432175fad87f
89`640.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
89`640.00
Гривня з ПДВ
Переможець
26.08.2021 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП Веремієнко Максим Петрович
Код ЄДРПОУ: 3146811473
89`640.00
Гривня з ПДВ
26.08.2021
11:18

Укладені договори

Номер договору
245
Дата підписання
31.08.2021
Дата початку дії
31.08.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
89`640.00 Гривня без ПДВ