Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі Придбання офісних меблів для працівників селищної ради

Згідно рішення восьмої сесії 8 скликання від 27.05.2021 -12000; рішення десятої сесії 8 скликання від 29.06.2021 – 87000)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БОРОДЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04363662  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника БОРОДЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04363662  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 99`000.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 39130000-2 - Офісні меблі  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2021 - 31 грудня 2021
 
Орієнтовний початок проведення процедури Серпень, 2021  
Тип процедури Спрощені закупівлі  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Шафа офісна для одягу  
Класифікація за ДК 021:2015 39132000-6 - Шафи-картотеки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Шафа книжкова відкрита  
Класифікація за ДК 021:2015 39131000-9 - Офісні стелажі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Шафа офісна для документів  
Класифікація за ДК 021:2015 39132100-7 - Пенали-картотеки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Стіл офісний однотумбовий,з нішею.  
Класифікація за ДК 021:2015 39134100-1 - Комп’ютерні столи  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 13 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Тумба офісна з двома дверцятами,і однією шухлядою.  
Класифікація за ДК 021:2015 39131000-9 - Офісні стелажі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Крісло офісне для керівника  
Класифікація за ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Крісло офісне для персоналу  
Класифікація за ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Стілець офісний для відвідувачів  
Класифікація за ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штуки  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 99000.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID ba6ce25a90004c3cbba5bc7bdfa3c5d3  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-08-12-002324-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-12-004099-a  
Дата останнього оновлення 12.08.2021 11:47