Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 24.12.2025 16:09. Дата последних изменений - 24.12.2025 16:11

Послуги із заправки, відновлення та ремонту картриджів (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) -

Идентификатор закупки UA-2025-12-24-016927-a  
ID 4c355ed288574c1cb030e7177719c918  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Уманської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 146`800.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
24.12.25
Период уточнений
до 29.12.25
Период обжалования
до 29.12.25
Прием предложений
до 01.01.26
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
02.01.26