Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 16:09. Дата останніх змін - 24.12.2025 16:11
Послуги із заправки, відновлення та ремонту картриджів (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-24-016927-a | |
| ID | 4c355ed288574c1cb030e7177719c918 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
146`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Виконавчий комітет Уманської міської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 146`800.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
24.12.25
Період уточнень
до 29.12.25
Період оскаржень
до 29.12.25
Подання пропозицій
до 01.01.26
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
02.01.26