Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 16:09. Дата останніх змін - 24.12.2025 16:11

Послуги із заправки, відновлення та ремонту картриджів (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-24-016927-a  
ID 4c355ed288574c1cb030e7177719c918  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Уманської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 146`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
24.12.25
Період уточнень
до 29.12.25
Період оскаржень
до 29.12.25
Подання пропозицій
до 01.01.26
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
02.01.26