Процедура закупки объявлена 24.12.2025 16:09. Дата последних изменений - 24.12.2025 16:11
Послуги із заправки, відновлення та ремонту картриджів (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-24-016927-a | |
| ID | 4c355ed288574c1cb030e7177719c918 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
146`800.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Виконавчий комітет Уманської міської ради | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 146`800.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
24.12.25
Период уточнений
до 29.12.25
Период обжалования
до 29.12.25
Прием предложений
до 01.01.26
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
02.01.26