Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 25.12.2025 14:55. Last modified: 25.12.2025 14:55

ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221).

Tender ID UA-2025-12-25-010688-a  
ID 18f388fb58f14c8380567f56a94a7f8e  
Plan ID UA-P-2025-12-25-012312-a  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Поставка товарів здійснюється до 31 травня 2026 р. включно, партіями по потребі не менше 2-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - Підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Найменування та загальна кількість Товару кожної партії узгоджуються Сторонами шляхом оформлення замовлень на поставку Товару. Під час зберігання і транспортування товару Постачальником до місця поставки повинен дотримуватись необхідний для даного товару температурний режим та використовуватись спеціалізований транспорт. . В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. Водії та особи, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, дійсних на дату постачання. Поставка товару має здійснюватись автотранспортом Учасника в заклади освіти за письмовими заявками замовника. У разі виникнення нагальної потреби, поставка продукції може бути змінена в залежності від реальних потреб у межах одного календарного дня від дати замовлення, за погодженням. Автотранспорт повинен проходити періодичну дезінфекцію у відповідності з вимогами чинного законодавства. Постачальник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. На етикетці повинна бути нанесена інформація, яка містить назву виробника, дату виготовлення, умови зберігання та терміни придатності до споживання.

Procurement entity

Official name Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області  
Expected price 224`618.68 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
25.12.25
Bid apply
till 30.12.25
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 30 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Картопля столова
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Delivery address: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Required maximum delivery date : 31.05.2026
Delivery information in batches: Поставка товарів здійснюється до 31 травня 2026 р. включно, партіями по потребі не менше 2-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - Підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Найменування та загальна кількість Товару кожної партії узгоджуються Сторонами шляхом оформлення замовлень на поставку Товару. Під час зберігання і транспортування товару Постачальником до місця поставки повинен дотримуватись необхідний для даного товару температурний режим та використовуватись спеціалізований транспорт. . В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. Водії та особи, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, дійсних на дату постачання. Поставка товару має здійснюватись автотранспортом Учасника в заклади освіти за письмовими заявками замовника. У разі виникнення нагальної потреби, поставка продукції може бути змінена в залежності від реальних потреб у межах одного календарного дня від дати замовлення, за погодженням. Автотранспорт повинен проходити періодичну дезінфекцію у відповідності з вимогами чинного законодавства. Постачальник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. На етикетці повинна бути нанесена інформація, яка містить назву виробника, дату виготовлення, умови зберігання та терміни придатності до споживання.
Quantity: 16148 кілограм

Tender documents

Draft contract
Проект договору.docx
Published: 25.12.2025 14:54
version from date: 25.12.2025 14:54
ID: 4aea10ad0af44ee2bb0582bbdbddc4c4
Tender notice
sign.p7s
Published: 25.12.2025 14:55
version from date: 25.12.2025 14:55
ID: 121998cda5ef468ba0df4214e95ffa74

Tender configuration

Description of criteria

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
The criterion refers to the subject of procurement Картопля столова
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221: так
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 25.12.2025
Клас: екстра
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 25.12.2025
Термін збирання: пізня
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 25.12.2025

Dates

Date of publication 25.12.2025 14:55  
Proposals start date 25.12.2025 14:55  
Proposals end date 30.12.2025 09:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області  
National ID / Tax Number 02147902  
Legal address 41615, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул.Дудаєва Джохара , 12