Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 14:55. Дата останніх змін - 25.12.2025 14:55

ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221).

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-25-010688-a  
ID 18f388fb58f14c8380567f56a94a7f8e  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-25-012312-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка товарів здійснюється до 31 травня 2026 р. включно, партіями по потребі не менше 2-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - Підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Найменування та загальна кількість Товару кожної партії узгоджуються Сторонами шляхом оформлення замовлень на поставку Товару. Під час зберігання і транспортування товару Постачальником до місця поставки повинен дотримуватись необхідний для даного товару температурний режим та використовуватись спеціалізований транспорт. . В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. Водії та особи, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, дійсних на дату постачання. Поставка товару має здійснюватись автотранспортом Учасника в заклади освіти за письмовими заявками замовника. У разі виникнення нагальної потреби, поставка продукції може бути змінена в залежності від реальних потреб у межах одного календарного дня від дати замовлення, за погодженням. Автотранспорт повинен проходити періодичну дезінфекцію у відповідності з вимогами чинного законодавства. Постачальник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. На етикетці повинна бути нанесена інформація, яка містить назву виробника, дату виготовлення, умови зберігання та терміни придатності до споживання.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області  
Очікувана вартість закупівлі 224`618.68 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
25.12.25
Подання пропозицій
до 30.12.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Картопля столова
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2026
Умови поставки: Поставка товарів здійснюється до 31 травня 2026 р. включно, партіями по потребі не менше 2-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - Підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Найменування та загальна кількість Товару кожної партії узгоджуються Сторонами шляхом оформлення замовлень на поставку Товару. Під час зберігання і транспортування товару Постачальником до місця поставки повинен дотримуватись необхідний для даного товару температурний режим та використовуватись спеціалізований транспорт. . В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. Водії та особи, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, дійсних на дату постачання. Поставка товару має здійснюватись автотранспортом Учасника в заклади освіти за письмовими заявками замовника. У разі виникнення нагальної потреби, поставка продукції може бути змінена в залежності від реальних потреб у межах одного календарного дня від дати замовлення, за погодженням. Автотранспорт повинен проходити періодичну дезінфекцію у відповідності з вимогами чинного законодавства. Постачальник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. На етикетці повинна бути нанесена інформація, яка містить назву виробника, дату виготовлення, умови зберігання та терміни придатності до споживання.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16148 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 14:54
Версія документу від: 25.12.2025 14:54
ID: 4aea10ad0af44ee2bb0582bbdbddc4c4
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 14:55
Версія документу від: 25.12.2025 14:55
ID: 121998cda5ef468ba0df4214e95ffa74

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Картопля столова
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Клас: екстра
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025
Термін збирання: пізня
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 25.12.2025 14:55  
Початок періоду прийому пропозицій 25.12.2025 14:55  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.12.2025 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02147902  
Юридична адреса 41615, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул.Дудаєва Джохара , 12