Announced: 16.05.2024 14:55. Last modified: 06.09.2024 14:21
Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів -
| Tender ID | UA-2024-05-16-008218-a | |
| ID | 616cf69634ed4006adcd705e1ae2f70a | |
| Plan ID | UA-P-2024-05-16-010593-a |
The total budget for procurement
8`116`610.32 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Procurement entity
| Official name | Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради | |
| The total budget for procurement | 8`116`610.32 Hryvnia (VAT included) | |
| Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
| Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid | |
| Procurement Category: | Servises |
Announced
16.05.24
Clarification
till 21.06.24
Complaint period
till 21.06.24
Bid apply
till 24.06.24
Auction
24.06.24
Qualification
from 24.06.24
Locked
from 30.07.24
The procedure is blocked due to a complaint
24.05.2024, 17:41. ID: UA-2024-05-16-008218-a.a1
A complaint to AMCU
ФОП "ШЕЙКО ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
оскарження умов закупвлі
Serial number of the item of complaint: 1
Вимога замовника надання у складі тендерної документації "Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)»...." та супутні документи.
Description of the essence of the point of complaint
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Пунктом 6 переліку змін до тендерної документації (документ оприлюднено в 17:44 год) внесено зміни до п.2, 3, 4, 5 Розділу II Додатку 5 тендерної документації та відповідно в тендерній документацію (зі змінами) додано дану вимогу.
Classification of violation
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2024-05-16-008218-a з метою усунення дискримінаційних умов в тендерній документації.
?:tender complaints objections argument evidence
зміни до тендерної документації
внесення вимоги до тендерної документації
?:tender complaints objections argument evidence
тендерна документація
наявність вимоги у тендерній документації
Date of consideration of the complaint04.06.2024, 10:00
The place of consideration of the complaintАнтимонопольний комітет України
Вирішено внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-16-008218-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Органу оскарження №9789-р/пк-пз від 04.06.2024 року, із переліком змін наведеним у Додатку №1 до протоколу.
Date of execution of the decision by the customer: 12.06.2024 16:17
Made by the customer