Процедура закупівлі оголошена 16.05.2024 14:55. Дата останніх змін - 06.09.2024 14:21
Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-05-16-008218-a | |
| ID | 616cf69634ed4006adcd705e1ae2f70a | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-05-16-010593-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
8`116`610.32 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 8`116`610.32 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
16.05.24
Період уточнень
до 21.06.24
Період оскаржень
до 21.06.24
Подання пропозицій
до 24.06.24
Аукціон
24.06.24
Кваліфікація переможця
з 24.06.24
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 30.07.24
Процедуру призупинено через скаргу
24.05.2024, 17:41. ID: UA-2024-05-16-008218-a.a1
Скарга до АМКУ
ФОП "ШЕЙКО ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
оскарження умов закупвлі
Порядковий номер пункту скарги: 1
Вимога замовника надання у складі тендерної документації "Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)»...." та супутні документи.
Опис суті пункту скарги
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Пунктом 6 переліку змін до тендерної документації (документ оприлюднено в 17:44 год) внесено зміни до п.2, 3, 4, 5 Розділу II Додатку 5 тендерної документації та відповідно в тендерній документацію (зі змінами) додано дану вимогу.
Класифікація порушення
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2024-05-16-008218-a з метою усунення дискримінаційних умов в тендерній документації.
Доказ
зміни до тендерної документації
внесення вимоги до тендерної документації
Доказ
тендерна документація
наявність вимоги у тендерній документації
Дата розгляду скарги04.06.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Вирішено внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-16-008218-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Органу оскарження №9789-р/пк-пз від 04.06.2024 року, із переліком змін наведеним у Додатку №1 до протоколу.
Дата виконання рішення замовником: 12.06.2024 16:17
Виконана замовником