Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 09.07.2021 11:20. Дата останього редагування моніторингу 10.02.2025 11:35

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2021-07-09-000012  
ID 3c87e9e10e4e421b903536c62a55fd02  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
09.07.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору як переможцем тендеру, встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключено, шляхом письмового звернення до ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник» щодо розірвання укладеного за результатами проведених торгів договору. Крім цього, вжити заходів щодо не допущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) норм пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю, вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що підлягають оприлюдненню відповідно до Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 15.07.2021 16:04  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини А3814 (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-03-002870-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничий комплекс «Автотранспортник» (далі – ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник»); повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник», як переможцем, після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону, договір про закупівлю від 01.04.2021 №60. Відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до умов частини 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, розмір забезпечення – 118 152,00 грн, строк дії якої не повинен бути менше 90 із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Однак, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, укладення договору тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умовами тендерної документації Замовника (частини 1 розділу ІІІ) визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». При цьому, у частині 1 розділу ІІІ тендерної документації вказано, що Учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо у разі якщо тендерна пропозиція учасника містить як скановані, так і електронні документи та/або інформацію. Також у частині 1 розділу ІІІ тендерної документації вказано, що у випадку відсутності КЕП учасника, відповідно до умов тендерної документації пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У зв’язку з чим пропозиція такого учасника буде відхилена на підставі вимог визначених абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Отже, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису учасника на тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції). Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник» містяться скановані документи. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного учасником ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник» на тендерну пропозицію електронного підпису встановлено, що на тендерну пропозицію вказаного учасника, яка подана (оприлюднена) 16.03.2021, не накладено кваліфікованого електронного підпису уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції особи, а накладено удосконалений електронний підпис, який з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом (сертифікат – кваліфікований, тип носія особистого ключа – незахищений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня). Враховуючи вищенаведене, учасником ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник» недотримано вимог частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, вказаний учасник не відповідав встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За вимогою пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 01.04.04.2021 №60 на суму 3 918 708,00 гривень. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Однак, в недотримання вимог частини шостої статті 33 Закону переможцем торгів ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник» не надано Замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону. Таким чином, на порушення частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Виробничий комплекс «Автотранспортник» , яким не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону а укладено з ним договір на закупівлю робіт від 01.04.2021 №60 на суму 3 918 708,00 грн з ПДВ.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 15.07.2021 16:04  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Західний офіс Держаудитслужби Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Надії ЯРЕМІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-03-01-001247-c Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо заперечення до висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Військова частина А3814 (далі - Замовник) ДК 021:2015: 50630000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів військового призначення: ремонт за технічним станом спеціальних машин БРДМ-2РХ, АРС-14, ТДА-2М, оприлюдненого в електронній системі закупівель 01 березня 2021 року. У констатуючій частині оприлюдненого висновку зазначено порушення вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 в частині використання кваліфікаційного електронного підпису. Відповідно до пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 передбачено, шо розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження і органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб- порталі у вигляді документа, доступного для друку. Так, постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, у тому числі, щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної документації. На розгляд органу оскарження надходить велика кількість скарг щодо невідповідності електронних підписів учасників умовам тендерних документацій, зокрема, щодо підписів, які містяться у складі тендерних пропозицій учасників та не є саме кваліфікованими електронними підписами. У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія - незахищений, тип підпису - удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим, але якщо електронний підпис отримано до 31.12.2021 року, і використовується удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», то підпис вважається кваліфікованим, (файл «PDF» з Міністерства цифрової трансформації України та файл перевірки підпису в інтерфейсі дія додаються). Водночас, відповідно до статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувана та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Файл накладеного підпису Виконавця придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки підпису посадової особи на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify відображаються прізвище та ініціали особи (власника ключа), її посада, РНОКПП, повна назва підприємства, код за ЄДРПОУ, а також тип сертифікату - Кваліфікований. З огляду на вищезазначене, можна однозначно ідентифікувати посадову особу Виконавця та встановити достовірність підпису. Файл накладеного підпису Замовника придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки підпису посадової особи на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify відображаються прізвище та ініціали особи (власника ключа), її посада, РНОКПП, повна назва підприємства, код за ЄДРПОУ, а також тип сертифікату - Кваліфікований. З огляду на вищезазначене, можна однозначно ідентифікувати посадову особу Замовника та встановити достовірність підпису. Водночас, військова частина А3814 погоджується з цим зауваженням та повідомляє, що військова частина А3814 при розміщення інформації в електронній системі закупівель з 04.04.2021 року використовує Кваліфікований електронний підпис (КЕП) виданий АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів «УКРАЇНА», тип носія особистого ключа: Захищений ( ЗНКІ е.ключ ІІТ Алмаз-1К). Інформацію в частині забезпечення тендерної пропозиції, Замовником було розміщено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року N 2628. В оголошенні було активовано функцію тендерного забезпечення та вказано його розмір (3% від очікуваної вартості предмету закупівлі (послуг)). В тендерній документації було визначено умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Постачальнику. Забезпечення тендерної пропозиції подається в електронному вигляді у складі тендерної пропозиції Постачальника. На забезпечення тендерної пропозиції, інформація щодо якої була визначена відповідно до умов частини 2 розділу 3 тендерної документації Учасником ТОВ «ВК «АВТОТРАНСПОРТНИК» надано в складі тендерної пропозиції: - 3546_ТОВ_ВК_АВТОТРАНСПОРТНИК_Гарантія_12_03_2021.rar Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.03.2021 10:31 Версія документу від: 16.03.2021 10:31 Відповідно до розділу 2 Додатку 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тендерною документацією не встановлено обов’язку для учасників-переможців надавати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8, частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом Військової частини А3814 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВК «АВТОТРАНСПОРТНИК» було перевірено відповідність пропозиції тендерній документації, а також була перевірена інформація, яка міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним, в тому числі інформація у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов'язані корупцією правопорушення за посиланням https://corruptmfo.nazk.gov.ua/ та інформацію з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство за посиланням https://kap.miniust.gov.ua/. Результатом перевірки є відсутність інформації по ТОВ «ВК «АВТОТРАНСПОРТНИК» в вище зазначених реєстрах. Правомірність дії Замовника також підтверджується інформацією, зазначеною у роз'ясненні Мінекономіки 3304-04/34835-06 від 03.06.2020: «Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель». Вищезазначене свідчить, про відсутність порушень у сфері публічних закупівель в даній частині. Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель, а саме недопущення порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оприлюдненому замовником оголошенні про проведення відкритих торгів, вжито заходи щодо недопущення порушень норм пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082 при розміщенні інформації про закупівлю. Також вищезазначене свідчить, що Замовником не було допущено порушень норм чинного законодавства при проведенні процедури закупівлі по предмету послуги з ремонту за технічним станом спеціальних машин БРДМ-2РХ, АРС-14, ТДА-2М, оголошення про проведення закупівлі № UA-2021-03-01-001247-c, зокрема у Замовника відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВК «АВТОТРАНСПОРТНИК» у відповідності до частини сьомої статті 33 Закону та пункту 1 частини першої статті 31. Голова тендерного комітету ________________ Юрій РОМАНЮК  
Дата редагування  
Дата створення 20.07.2021 13:42  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.07.2021 № 439 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.07.2021 № 439. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-01-001247-c, 01.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 09.07.2021 00:00  
Дата публікації 09.07.2021 13:13  
Дата створення 09.07.2021 13:13  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львівська, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
irenya08@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львівська, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
s.vika220810@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479801  
Адреса організації Ukraine, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
h.r.sydor@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 09.07.2021 13:13 - 31.07.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 15.07.2021 16:04 - 30.07.2021 00:00