Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.03.2021 09:12. Дата останніх змін - 22.02.2022 16:20

Охороні послуги, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони). -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-01-000233-b  
ID a52f8c331f6f4a049783da7b04cdd2f9  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-03-01-000798-a  
Очікувана вартість закупівлі
550`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 550`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 5`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
01.03.21
Період уточнень
до 13.03.21
Період оскаржень
до 19.03.21
Подання пропозицій
до 23.03.21
Аукціон
24.03.21
Кваліфікація переможця
з 24.03.21
Пропозиції розглянуті
з 22.02.22
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 30.04.21
Процедуру призупинено через скаргу
06.03.2021, 12:47. ID: UA-2021-03-01-000233-b.b1
Вимога (Скарга)
вимога
З метою необмеження кола учасників торгів, вимагаємо Замовника усунути
дискримінаційну вимогу, яка міститься в Додатку № 1 п. 4 «Вимоги» ТД Замовника, а
саме: «Надати довідку (довільна форма), про наявність пульту централізованого нагляду
та власних груп швидкого реагування»; Додаток № 2 п. 1.2 «1.2. Надати завірені печаткою
підприємства копії документів, що підтверджують наявність: власного* або
орендованого** автотранспорту.
Примітки:
*Наявність у Учасника власного автотранспорту підтверджується копіями свідоцтв
про реєстрацію транспортних засобів.
** Наявність у Учасника орендованого автотранспорту підтверджується копіями
договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з
транспортування з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої
сторони транспортних засобів – свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів.»
Яким чином наявність у учасника торгів 1-го чи 2-х автомобілів може позитивно
вплинути на якість надання охоронних послуг? Цей автомобіль може бути дислоковано,
наприклад, в місті Кам’янське, або на житловому масиві Західний міста Дніпра? Чим
якість послуг власного ПЦС відрізняється від не власного?
Така вимога є незаконною і має ознаки корупції (лобіювання інтересів конкретного
учасника). Всі учасники повинні мати рівні права щодо участі в закупівлі. Закон не
забороняє використання потужностей інших суб’єктів господарювання і їх залучення до
виконання умов договору, про що свідчить інформація, яку Замовник зазначив в тій самій
ТД: «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших
суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20
відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для
підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини
третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на
відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону».
У відповідь на Вашу вимогу (ідентифікатор UA -2021-03-01-000233-b.b1) від 06.03.2021 року, повідомляємо наступне: засідання тендерного комітету, яке відбулось 10.03.2021 року прийнято задовольнити вищезазначену вимогу та внести перелік змін у тендерну документаціювимогу
Відповідь замовника: 15.03.2021 16:13
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником