Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.03.2021 09:12. Дата последних изменений - 22.02.2022 16:20

Охороні послуги, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони). -

Идентификатор закупки UA-2021-03-01-000233-b  
ID a52f8c331f6f4a049783da7b04cdd2f9  
Идентификатор плана UA-P-2021-03-01-000798-a  
Ожидаемая стоимость
550`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради  
Ожидаемая стоимость 550`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 5`500.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
01.03.21
Период уточнений
до 13.03.21
Период обжалования
до 19.03.21
Прием предложений
до 23.03.21
Аукцион
24.03.21
Квалификация
с24.03.21
Предложения рассмотрены
с22.02.22
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с30.04.21
Процедура приостановлена из-за жалобы
06.03.2021, 12:47. ID: UA-2021-03-01-000233-b.b1
Требование (Жалоба)
вимога
З метою необмеження кола учасників торгів, вимагаємо Замовника усунути
дискримінаційну вимогу, яка міститься в Додатку № 1 п. 4 «Вимоги» ТД Замовника, а
саме: «Надати довідку (довільна форма), про наявність пульту централізованого нагляду
та власних груп швидкого реагування»; Додаток № 2 п. 1.2 «1.2. Надати завірені печаткою
підприємства копії документів, що підтверджують наявність: власного* або
орендованого** автотранспорту.
Примітки:
*Наявність у Учасника власного автотранспорту підтверджується копіями свідоцтв
про реєстрацію транспортних засобів.
** Наявність у Учасника орендованого автотранспорту підтверджується копіями
договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з
транспортування з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої
сторони транспортних засобів – свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів.»
Яким чином наявність у учасника торгів 1-го чи 2-х автомобілів може позитивно
вплинути на якість надання охоронних послуг? Цей автомобіль може бути дислоковано,
наприклад, в місті Кам’янське, або на житловому масиві Західний міста Дніпра? Чим
якість послуг власного ПЦС відрізняється від не власного?
Така вимога є незаконною і має ознаки корупції (лобіювання інтересів конкретного
учасника). Всі учасники повинні мати рівні права щодо участі в закупівлі. Закон не
забороняє використання потужностей інших суб’єктів господарювання і їх залучення до
виконання умов договору, про що свідчить інформація, яку Замовник зазначив в тій самій
ТД: «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших
суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20
відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для
підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини
третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на
відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону».
У відповідь на Вашу вимогу (ідентифікатор UA -2021-03-01-000233-b.b1) від 06.03.2021 року, повідомляємо наступне: засідання тендерного комітету, яке відбулось 10.03.2021 року прийнято задовольнити вищезазначену вимогу та внести перелік змін у тендерну документаціювимогу
Ответ заказчика: 15.03.2021 16:13
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком