Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.01.2021 18:30. Дата останніх змін - 02.02.2021 11:48

55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-19-002733-b  
ID 70ff5ec2e7914421a22ba6c63a1609aa  
Загальна очікувана вартість закупівлі
275`884.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Відповідно річного плану закупівель на 2021 р та результатів проведених переговорів (Протокол №1 від 19.01.2021р)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 Стрийської міськради Львівської області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 275`884.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом  
Обгрунтування На виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VІІІ від 25.12.2015р. в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 № 114-IX, який вступив у дію 19.04.2020р.(далі – Закон) Стрийською ЗШ І-ІІІ ст. № 1 було опубліковано 09.12.2020р. оголошення про проведення закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій) на веб-порталі Уповноваженого органу (Prozorro), оголошення ID UA-2020-12-09-004281-b На кінцеву дату подачі пропозицій, а саме 25.12.2020р. була подана лише одна пропозиція ФОП "Юрович Маряна Іванівна", таким чином торги не відбулися, у зв'язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 26.12.2020 р. Стрийською ЗШ І-ІІІ ст. № 1 повторно оголошено закупівлю ( оголошення ID UA-2020-12-26-001177-с ). При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені у тендерній документації при проведенні зазначеної закупівлі вперше. На кінцеву дату подачі пропозицій, а саме 11.01.2021р. знову була подана лише одна пропозиція ФОП "Юрович Маряна Іванівна ". Таким чином, торги не відбулися вдруге, у зв'язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Керуючись Законом, а саме ст.40 ч.2 п. 1 "якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації" виникла необхідність застосування переговорної процедури закупівель та проведення відповідних переговорів з ФОП "Юрович Маряна Іванівна" ФОП " Юрович Маряна Іванівна " - учасник, що має досвід надання зазначених послуг, відповідний персонал, обладнання, устаткування, що дає можливість надавати даного виду послуги вчасно та якісно, окрім того має необхідні документи на провадження такої діяльності, надав усі документи згідно вимог ст. 16 Закону та вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Також, встановлено відсутність підстав для відмови в участі згідно вимог ст. 17 Закону. Таким чином, згідно з частиною четвертою статті 40 Закону, тендерним комітетом Стрийської ЗШ І-ІІІ ст. № 1 за результатами проведених переговорів з учасником процедури закупівлі ФОП " Юрович Маряна Іванівна " прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю та безоплатно оприлюднити повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель уповноваженого органу Prozorro протягом одного дня після ухвалення цього рішення.  
Процедура закупівлі
Переговорна процедура
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
19.01.21
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
02.02.21

Специфікація закупівлі

Лот №1. 55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)

Відповідно річного плану закупівель на 2021 р та результатів проведених переговорів (Протокол №1 від 19.01.2021р)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 275`884.00 Гривня (без ПДВ)  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул. Незалежності,11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
повідомлення ст1.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:28
Версія документу від: 19.01.2021 18:28
ID: 806a8669198a40e0875e71afffbbc0c4
Повідомлення про закупівлю
повідомлення ст 2.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:28
Версія документу від: 19.01.2021 18:28
ID: 061881401023498d902ee009904adfc1
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:30
Версія документу від: 19.01.2021 18:30
ID: d108d6610dd248f98067eb1ca9ab8c93

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 Стрийської міськради Львівської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 22414529  
Юридична адреса 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул. Незалежності,11  

Протокол розкриття

55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
275`884.00
Гривня без ПДВ
Переможець переговорів
19.01.2021 18:37

Повідомлення про намір укласти договір

55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП Юрович Маряна Іванівна
Код ЄДРПОУ: 3382303229
275`884.00
Гривня без ПДВ
19.01.2021
18:37

Укладені договори

55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
Номер договору
2
Дата підписання
01.02.2021
Дата початку дії
01.02.2021
Дата завершення дії
31.12.2021
Ціна договору
275`884.00 Гривня без ПДВ