Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 02.02.2021 11:48. Дата останніх змін: 14.03.2022 10:05

55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій) -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2021-01-19-002733-b-b1  
ID 77424690b4324a01b1ea951981e6e58c  
Сума договору
9`444.80 Гривня

Відповідно річного плану закупівель на 2021 р та результатів проведених переговорів (Протокол №1 від 19.01.2021р)

Реквізити договору

Сума договору 9`444.80 Гривня (без ПДВ)  
Сума оплати за договором 9`444.80 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 2  
Дата підписання 01.02.2021  
Дата початку дії 01.02.2021  
Дата завершення дії 01.03.2022  
Опубліковано
02.02.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень
Країна виробництва:: UA - Україна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул. Незалежності,11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Документи договору/змін

Підписаний контракт
File0002.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.02.2021 11:46
ID: 628bc05140804f43b5202f5f376030cf
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.02.2021 11:48
ID: a8e1a54dcab04a489df31ac5857ab936
Додатки до контракту
додаткова угода №1.PDF Додано в зміні №1 від 01.02.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.02.2021 21:46
ID: c52ab0e58de34804844cab9cd6055297
Додатки до контракту
додаткова угода №1.PDF Додано в зміні №1 від 01.02.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.02.2021 21:46
ID: 5b566d30ec9d4254bc41b54d8b3dfc83
Додатки до контракту
додаткова угода №1.PDF Додано в зміні №1 від 01.02.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.02.2021 21:46
ID: 6efa542eaf974207930bb4cb612f9c4d
Додатки до контракту
додаткова угода №1.PDF Додано в зміні №1 від 01.02.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.02.2021 21:46
ID: b44aca9f715f48b39665e9b2a1713f6e
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 01.02.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.02.2021 21:47
ID: d10fd30c69334885a79b4b68539d15fc
Додатки до контракту
File (2).PDF Додано в зміні №3 від 10.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.08.2021 09:15
ID: 66dd8df3445f4f339dada3d3516fd1fe
Додатки до контракту
дод.угод 2.PDF Додано в зміні №2 від 04.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.08.2021 09:15
ID: 66dd8df3445f4f339dada3d3516fd1fe
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 04.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.08.2021 09:18
ID: 767a8a2d7d21468eadb2d8bcf2c490f3
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 10.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:01
ID: dfcceb67a60f4ec9b53708b6f8373a44
Додатки до контракту
додаткова угода 3.1.PDF Додано в зміні №4 від 23.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2021 14:07
ID: bb6189261e844b20ba6f25e4bc0d82b5
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 23.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2021 14:08
ID: c374b28a588f4e9082be22880f18a858
Додатки до контракту
додаткова угода харчування4.docx Додано в зміні №5 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2021 18:14
ID: 6b86732c28774c64ab7004f8e64f83e2
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №5 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2021 18:44
ID: 8ffb4f3ffbdb417ba19c55fd9b60cefd
Додатки до контракту
додаткова угода 5.PDF Додано в зміні №6 від 29.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 19:18
ID: d920658834414a149e12d6b5357a6b9d
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №6 від 29.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 19:20
ID: a6394058597745b18fca324a8459f035
Повідомлення
додаткова угода 6.PDF Додано в зміні №7 від 25.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.01.2022 15:12
ID: 585d979b223e4210b8601139923f54eb
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №7 від 25.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.01.2022 15:15
ID: 0bcacf4324f04e39a023b484d3685816
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №7 від 25.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.03.2022 10:05
ID: 42e36d96fadb42c6858e8e35c4d07483

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 01.02.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зміна ціни за одиницю товару
 
Опис причини змін 1.Відповідно до рішення виконавчого комітету Стрийської міської ради № 4 від 21.01.2021р. "Про організацію харчування окремих категорій учнів ЗЗСО за рахунок бюджетних коштів у 2021р." наказу по управлінню освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області № 23 від 21.01.2021р., п.3.5, п.6.8, п.7.1 договору № 2 від 01 лютого 2021р. внести зміни до п.3.3 і викласти його в такій редакції: "3.3 Ціна сніданку становить 13,20 грн. , ціна обіду – 17,00 грн." та п. 1.2 викласти в наступній редакції "1.2 Кількість сніданків складає 14878 , та 4676 обідів для пільгових категорій учнів. " Згідно вищевказаних змін загальну вартість договору зменшити на 2,40 грн, п.3.4 викласти в наступній редакції "п. 3.4 Загальна вартість Договору складає 275 881,60 грн. ( Двісті сімдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят одна грн. 60 коп) без ПДВ. "1  
Дата публікації змін 03.02.2021 21:47  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 04.08.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін 1. У зв’язку зі зміною кількості сніданків та обідів Сторони домовилися внести відповідні зміни до основного Договору № 2 від 01.02.2021р п.1.2.згідно додаткової угоди кількість зменшується на 1235 сніданки та 394 обіди на суму 23000,00 грн (Двадцять три тисячі грн. 00 коп) без ПДВ,згідно цін зазначених у п.3.3. Ціна сніданку становить 13,20 грн., ціна обіду – 17,00 грн. 2. Відповідно до змін п.1.2. викласти в наступній редакції «1.2. Кількість сніданків складає 13643, та 4282 обіди для пільгових категорій учнів»; п.3.4. викласти в наступній редакції «3.4. Загальна вартість договору складає 252881,60 грн (Двісті п’ятдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят одна грн..60 коп) без ПДВ.» 3. Усі інші умови залишаються незмінними.  
Дата публікації змін 05.08.2021 09:18  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 10.08.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін 1. У зв’язку зі зменшенням кошторисних призначень Сторони домовилися внести відповідні зміни до основного Договору № 2 від 01.02.2021р п.1.2.згідно додаткової угоди кількість зменшується на 1235 сніданки та 394 обіди на суму 23000,00 грн (Двадцять три тисячі грн. 00 коп) без ПДВ,згідно цін зазначених у п.3.3. Ціна сніданку становить 13,20 грн., ціна обіду – 17,00 грн. 2. Відповідно до змін п.1.2. викласти в наступній редакції «1.2. Кількість сніданків складає 13643, та 4282 обіди для пільгових категорій учнів»; п.3.4. викласти в наступній редакції «3.4. Загальна вартість договору складає 252881,60 грн (Двісті п’ятдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят одна грн..60 коп) без ПДВ.»  
Дата публікації змін 11.08.2021 09:01  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 23.11.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін У зв’язку зі зменшенням кошторисних призначень Сторони домовилися внести відповідні зміни до основного Договору № 2 від 01.02.2021р п.1.2.згідно додаткової угоди кількість зменшується на 1025 сніданки та 310 обіди на суму 18 800,00 грн (Вісімнадцять тисяч вісімсот грн. 00 коп) без ПДВ,згідно цін зазначених у п.3.3. Ціна сніданку становить 13,20 грн., ціна обіду – 17,00 грн. Відповідно до змін п.1.2. викласти в наступній редакції «1.2. Кількість сніданків складає 4502, та 1279 обіди для пільгових категорій учнів»; п.3.4. викласти в наступній редакції «3.4. Загальна вартість договору складає 81169.40грн (Вісімдесят одна тисяча сто шістдесят девять грн..40 коп) без ПДВ.» Усі інші умови залишаються незмінними.  
Дата публікації змін 23.11.2021 14:08  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 23.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін 1. У зв’язку зі зменшенням кошторисних призначень Сторони домовилися внести відповідні зміни до основного Договору № 2 від 01.02.2021р п.1.2.згідно додаткової угоди кількість зменшується на 2821 сніданки та 815 обіди на суму 51092,20 грн (Пятдесят одна тисяча девяносто дві грн. 20 коп) без ПДВ,згідно цін зазначених у п.3.3. Ціна сніданку становить 13,20 грн., ціна обіду – 17,00 грн. 2. Усі інші умови залишаються незмінними. 3. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору № 2 від 01.02. 2021 року. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання.  
Дата публікації змін 28.12.2021 18:44  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №6 від 29.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору на наступний рік
 
Опис причини змін 1.Відповідно до п.6.6 договору № 2 від 01 лютого 2021р. дію договору продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної у договорі відповідно до частини шостої ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". Всі інші умови договору № 2 від 01 лютого 2021р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.  
Дата публікації змін 29.12.2021 19:20  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №7 від 25.01.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору на наступний рік
 
Опис причини змін 1. Замовник та Виконавець, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупів» чинного цивільного та господарського законодавства , прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 2 від 01 лютого 2021р. для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в початковому договорі про закупівлю , укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї мети затверджено в установленому порядку. 2. Пункт 1.2. Договору № 2 від 01 лютого 2021р доповнити наступним абзацом : Збільшити загальну кількість гарячих сніданків для учнів 1-4 класів на 494шт., обідів для пільгових категорій учнів на 172 шт.. 3. Ціна сніданку становить 13,20 грн. на умовах спів фінансування , що становить у міській місцевості : 60% плата батьків, 40% за рахунок бюджетних коштів (відповідно до наказу Управління освіти Стрийської міської ради Львівської області, №462 від 08.12.2021р.) ціна обіду – 17,00 грн. 4. Вартість цієї Додаткової угоди складає 9444,80 грн.(девять тисяч чотириста сорок чотири грн 80коп) без ПДВ. 5. Відповідно до п.3 ст.631 Цивільного Кодексу України сторони встановили , що умови додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, що ваникли до її укладення , а саме з 01.01.2022р. 6. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 01.03.2022р 7. Усі інші умови залишаються незмінними. 8. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу 9. Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору № 2 від 01.02. 2021 року та доповненням до Додаткової угоди №5 від 29.12.2021р.  
Дата публікації змін 26.01.2022 15:15  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 Стрийської міськради Львівської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 22414529  
Юридична адреса 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул. Незалежності,11  
Процедура закупівлі Переговорна процедура  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Юрович Маряна Іванівна  
Код ЄДРПОУ 3382303229  
Юридична адреса 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. Хмельницького , 82