Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.08.2020 20:24. Дата останніх змін - 29.09.2020 11:26

Засоби для дезінфекції рук (антисептики) (код НК 024:2019 41550 Дезінфікуючі засоби для рук)

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-008407-c  
ID b2e23a522046464982a797c8a2f5be64  
Очікувана вартість закупівлі
104`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, з детальним описом складу засобу для дезінфекції рук та зазначенням номеру антисептика в Державному реєстрі дезінфекційних засобів і об’єкту його застосування. 3. Копію сертифікату відповідності та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинних на момент розгляду пропозиції учасника. 4. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю, виробника та фасування товару. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Сумський державний університет  
Очікувана вартість закупівлі 104`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 550.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.08.20
Період уточнень
до 02.09.20
Подання пропозицій
до 09.09.20
Аукціон
10.09.20
Кваліфікація переможця
з 10.09.20
Пропозиції розглянуті
з 18.09.20
Завершена
29.09.20

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Засіб для дезінфекції рук (антисептик) (фасування- пляшка ПЕТ з помповим дозаторм об’ємом 1000 мл)
Класифікація за ДК 021:2015: 33740000-9 - Засоби для догляду за руками та нігтями
Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2; проспект Шевченка ,17
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штуки
2)
Засіб для дезінфекції рук (антисептик) (фасування- каністра об’ємом 5000 мл)
Класифікація за ДК 021:2015: 33740000-9 - Засоби для догляду за руками та нігтями
Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2; проспект Шевченка ,17
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 180 штуки

Тендерна документація

Технічний опис предмету закупівлі
Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.08.2020 20:31
Версія документу від: 27.08.2020 20:31
ID: 63a87fe841bb4835b1288cc2add48052
Проект договору
Проєкт договору.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.08.2020 20:31
Версія документу від: 27.08.2020 20:31
ID: 10f380416b4f40fca2cb112e9d68f11e
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.08.2020 20:32
Версія документу від: 27.08.2020 20:32
ID: fe611df25199414abc4c7a3a1bbe08c9
Нетипізований документ
audit_b2e23a522046464982a797c8a2f5be64.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.09.2020 16:19
Версія документу від: 10.09.2020 16:19
ID: df748cc0252544e7aa5f326c4c280ef4
Нетипізований документ
audit_b2e23a522046464982a797c8a2f5be64.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.09.2020 16:19
Версія документу від: 10.09.2020 16:19
ID: df748cc0252544e7aa5f326c4c280ef4

Параметри тендеру

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 02.09.2020 16:00  
Початок періоду прийому пропозицій 02.09.2020 17:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.09.2020 17:00  
Дата початку аукціону 10.09.2020 15:10 - 10.09.2020 16:19  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Сумський державний університет  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05408289  
Юридична адреса 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 10.09.2020 16:19
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ПП Фармстандарт
ID: 846526593cd740438c1846ec40faa3bb
76`798.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
ID: e9044b2dd43040f1aa09bab97358a495
37`400.00
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "КЛЮЧІ ЗДОРОВ'Я"
ID: 83b67b0d5af64d87b0ce09afd024b415
77`993.00
Гривня з ПДВ
4
76`700.00
Гривня з ПДВ
5
35`960.00
Гривня з ПДВ
6
ТОВ "ЧС ГРУП"
ID: 543931dbcb8a4f81a422c0aebbd2ec09
81`500.00
Гривня з ПДВ
7
81`500.00
Гривня з ПДВ
8
52`360.00
Гривня з ПДВ
9
36`000.00
Гривня з ПДВ
10
80`000.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
35`960.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
11.09.2020 17:04
2
36`000.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
16.09.2020 10:00
3
37`400.00
Гривня з ПДВ
Переможець
18.09.2020 13:12
5
76`700.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
6
76`798.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
7
77`993.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
9
81`500.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
10
81`500.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
Код ЄДРПОУ: 32713652
37`400.00
Гривня з ПДВ
18.09.2020
13:12

Укладені договори

Номер договору
333
Дата підписання
29.09.2020
Дата початку дії
немає даних
Дата завершення дії
31.12.2020
Ціна договору
37`400.00 Гривня без ПДВ