Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.08.2020 20:24. Дата последних изменений - 29.09.2020 11:26

Засоби для дезінфекції рук (антисептики) (код НК 024:2019 41550 Дезінфікуючі засоби для рук)

Идентификатор закупки UA-2020-08-27-008407-c  
ID b2e23a522046464982a797c8a2f5be64  
Ожидаемая стоимость
104`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, з детальним описом складу засобу для дезінфекції рук та зазначенням номеру антисептика в Державному реєстрі дезінфекційних засобів і об’єкту його застосування. 3. Копію сертифікату відповідності та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинних на момент розгляду пропозиції учасника. 4. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю, виробника та фасування товару. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Сумський державний університет  
Ожидаемая стоимость 104`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 550.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
27.08.20
Период уточнений
до 02.09.20
Прием предложений
до 09.09.20
Аукцион
10.09.20
Квалификация
с10.09.20
Предложения рассмотрены
с18.09.20
Завершен
29.09.20

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 7 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Засіб для дезінфекції рук (антисептик) (фасування- пляшка ПЕТ з помповим дозаторм об’ємом 1000 мл)
ДК 021:2015: 33740000-9 - Засоби для догляду за руками та нігтями
Классификация за НК 024:2019 "Классификатор медицинских изделий": 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2; проспект Шевченка ,17
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 штуки
2)
Засіб для дезінфекції рук (антисептик) (фасування- каністра об’ємом 5000 мл)
ДК 021:2015: 33740000-9 - Засоби для догляду за руками та нігтями
Классификация за НК 024:2019 "Классификатор медицинских изделий": 41550 - Дезінфікуючі засоби для рук
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2; проспект Шевченка ,17
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 180 штуки

Тендерная документация

Техническое описание предмета закупки
Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.08.2020 20:31
Версия документа от: 27.08.2020 20:31
ID: 63a87fe841bb4835b1288cc2add48052
Проект договора
Проєкт договору.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.08.2020 20:31
Версия документа от: 27.08.2020 20:31
ID: 10f380416b4f40fca2cb112e9d68f11e
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.08.2020 20:32
Версия документа от: 27.08.2020 20:32
ID: fe611df25199414abc4c7a3a1bbe08c9
Нетипизированный документ
audit_b2e23a522046464982a797c8a2f5be64.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.09.2020 16:19
Версия документа от: 10.09.2020 16:19
ID: df748cc0252544e7aa5f326c4c280ef4
Нетипизированный документ
audit_b2e23a522046464982a797c8a2f5be64.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.09.2020 16:19
Версия документа от: 10.09.2020 16:19
ID: df748cc0252544e7aa5f326c4c280ef4

?:tender item config

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 02.09.2020 16:00  
Начало периода приема предложений 02.09.2020 17:00  
Окончание периода приема предложений 09.09.2020 17:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 10.09.2020 15:10 - 10.09.2020 16:19  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Сумський державний університет  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 05408289  
Юридический адрес 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 10.09.2020 16:19
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ПП Фармстандарт
ID: 846526593cd740438c1846ec40faa3bb
76`798.00
Гривна с НДС
2
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
ID: e9044b2dd43040f1aa09bab97358a495
37`400.00
Гривна с НДС
3
ТОВ "КЛЮЧІ ЗДОРОВ'Я"
ID: 83b67b0d5af64d87b0ce09afd024b415
77`993.00
Гривна с НДС
4
76`700.00
Гривна с НДС
5
35`960.00
Гривна с НДС
6
ТОВ "ЧС ГРУП"
ID: 543931dbcb8a4f81a422c0aebbd2ec09
81`500.00
Гривна с НДС
7
81`500.00
Гривна с НДС
8
52`360.00
Гривна с НДС
9
36`000.00
Гривна с НДС
10
80`000.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
35`960.00
Гривна с НДС
Дисквалифицировано
11.09.2020 17:04
2
36`000.00
Гривна с НДС
Дисквалифицировано
16.09.2020 10:00
3
37`400.00
Гривна с НДС
Победитель
18.09.2020 13:12
5
76`700.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
6
76`798.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
7
77`993.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
9
81`500.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
10
81`500.00
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
Код ЕГРПОУ:32713652
37`400.00
Гривна с НДС
18.09.2020
13:12

Заключенные договоры

Номер договора
333
Дата подписания
29.09.2020
Дата начала действия
нет данных
Дата завершения действия
31.12.2020
Цена договора
37`400.00 Гривна без НДС