Процедура закупівлі оголошена 06.08.2020 11:30. Дата останніх змін - 28.12.2020 20:50
«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) (Лот №1 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів, АЗС АП8; Лот №2 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі СУРС КП «Київпастранс»; Лот №3 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №4 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №5 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму адміністративних будівель, позаміського закладу оздоровлення та відпочинку дітей «Спутник-1», Санаторію-профілакторію «Пуща-Водиця», гуртожитків; Лот №6 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв’язку, складів Служби колії, Служби колії; Лот №7 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Фунікулеру КП «Київпастранс» та АС «Видубичі») -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-08-06-002598-a | |
| ID | 3ecba16b600549649602cf5e304ee863 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
81`555`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 81`555`600.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 407`778.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
06.08.20
Період уточнень
до 19.09.20
Період оскаржень
до 25.09.20
Подання пропозицій
до 29.09.20
Прекваліфікація
з 29.09.2020
Оскарження прекваліфікації
до 29.11.2020
Кваліфікація переможця
з 30.11.20
Пропозиції розглянуті
07.12.20
Завершена
28.12.20
07.08.2020, 17:37
досвід по організації та наданню послуг з охорони підприємств, установ не менше трьох років, із них не менше одного року по охороні об’єктів критичної інфраструктури
Запитання щодо лоту Лот №1 - охорона об’єктів, здійснення пе
Доброго дня! У Додатку 5 Тендерної документації міститься вимога, а саме: "Виконавець повинен мати досвід по організації та наданню послуг з охорони підприємств, установ не менше трьох років, із них не менше одного року по охороні об’єктів критичної інфраструктури."
Надайте відповідь, чи потрібно дану інформацію підтверджувати? Якщо необхідно, то чим саме?
Надайте відповідь, чи потрібно дану інформацію підтверджувати? Якщо необхідно, то чим саме?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.08.2020, 14:04)
Доброго дня! Дякуємо за запитання. У Додатку 5 до Тендерної документації визначено, що «Відповідність всіх вимог технічного завдання учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами та інше.»
07.08.2020, 17:44
Транспорт
Запитання щодо лоту Лот №1 - охорона об’єктів, здійснення пе
Доброго дня! У Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога, а саме: "У разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності додатково надати договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в пп.1.1. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування та копію ліцензії на право ведення охоронної діяльності".
У Додатку 5 до Тендерної документації зазначено: "забезпечити можливість цілодобового реагування на тривожні сигнали з об'єкту охорони груп швидкого реагування (ГШР), мати автомобілі реагування в кількості не менше десяти для лотів №1,2,4,5, та не менше трьох автомобілів для решти лотів, та службові автомобілі для перевірки несення служби охорони та посилення постів в нештатних ситуаціях ( не менше трьох)".
Поясніть, будь-ласка, чи можна службові автомобілі для перевірки несення служби охорони та посилення постів в нештатних ситуаціях ( не менше трьох) підтвердити договором оренди транспортних засобів?
У Додатку 5 до Тендерної документації зазначено: "забезпечити можливість цілодобового реагування на тривожні сигнали з об'єкту охорони груп швидкого реагування (ГШР), мати автомобілі реагування в кількості не менше десяти для лотів №1,2,4,5, та не менше трьох автомобілів для решти лотів, та службові автомобілі для перевірки несення служби охорони та посилення постів в нештатних ситуаціях ( не менше трьох)".
Поясніть, будь-ласка, чи можна службові автомобілі для перевірки несення служби охорони та посилення постів в нештатних ситуаціях ( не менше трьох) підтвердити договором оренди транспортних засобів?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.08.2020, 14:03)
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Так, наявність службових автомобілів для перевірки несення служби охорони та посилення постів в нештатних ситуаціях ( не менше трьох) можна підтвердити договором оренди транспортних засобів, укладеним у відповідності до вимог чинного законодавства України.
07.08.2020, 17:52
Підтвердження аналогічного досвіду
Запитання щодо лоту Лот №1 - охорона об’єктів, здійснення пе
Доброго дня! У Додатку 2 до Тендерної документації міститься вимога: "3.1. Виконаний або діючий аналогічний договір***;
3.2. Акт (-и) наданих послуг або виконаних робіт у відповідності до договору, наданого згідно вимог пп. 3.1.
*** під аналогічним договором мається на увазі договір з надання послуг з охорони підприємств чи організацій, з терміном надання послуг не менше 10 місяців та кількістю цілодобових постів за Лот №1,2,4,5 не менше 20 , а для решти - не менше 8, який оприлюднений в системі електронних закупівель «Прозорро». В разі відсутності аналогічного договору, оприлюдненого в системі електронних закупівель Прозорро Учасник має надати:
- оригінал виконаного або діючого договору з усіма додатками з підписом та печаткою Замовника на кожній сторінці;
- оригінали актів виконаних робіт;
- роздруківку з системи реєстрації податкових накладних, податкову декларацію з податку на додану вартість, податкові накладні за період дії договору, додаток 5 до податкової декларації з податку на додану вартість, квитанція №2 (відмітка (штамп контролюючого органу) про одержання) (у разі, коли Учасник являється платником ПДВ.;
- відгук, в якому вказати номер договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій."
Поясніть, будь-ласка, в разі відсутності аналогічного договору, оприлюдненого в системі електронних закупівель Прозорро Учасник, який є платником єдиного податку має надати:
- оригінал виконаного або діючого договору з усіма додатками з підписом та печаткою Замовника на кожній сторінці;
- оригінали актів виконаних робіт;
- відгук, в якому вказати номер договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій."?
Тобто роздруківку з системи реєстрації податкових накладних надавати не потрібно?
3.2. Акт (-и) наданих послуг або виконаних робіт у відповідності до договору, наданого згідно вимог пп. 3.1.
*** під аналогічним договором мається на увазі договір з надання послуг з охорони підприємств чи організацій, з терміном надання послуг не менше 10 місяців та кількістю цілодобових постів за Лот №1,2,4,5 не менше 20 , а для решти - не менше 8, який оприлюднений в системі електронних закупівель «Прозорро». В разі відсутності аналогічного договору, оприлюдненого в системі електронних закупівель Прозорро Учасник має надати:
- оригінал виконаного або діючого договору з усіма додатками з підписом та печаткою Замовника на кожній сторінці;
- оригінали актів виконаних робіт;
- роздруківку з системи реєстрації податкових накладних, податкову декларацію з податку на додану вартість, податкові накладні за період дії договору, додаток 5 до податкової декларації з податку на додану вартість, квитанція №2 (відмітка (штамп контролюючого органу) про одержання) (у разі, коли Учасник являється платником ПДВ.;
- відгук, в якому вказати номер договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій."
Поясніть, будь-ласка, в разі відсутності аналогічного договору, оприлюдненого в системі електронних закупівель Прозорро Учасник, який є платником єдиного податку має надати:
- оригінал виконаного або діючого договору з усіма додатками з підписом та печаткою Замовника на кожній сторінці;
- оригінали актів виконаних робіт;
- відгук, в якому вказати номер договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій."?
Тобто роздруківку з системи реєстрації податкових накладних надавати не потрібно?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.08.2020, 14:00)
Доброго дня! Дякуємо за запитання.У разі відсутності аналогічного договору, оприлюдненого в системі електронних закупівель «Прозорро», Учасник, який є платником єдиного податку, має надати: - оригінал виконаного або діючого договору з усіма додатками з підписом та печаткою Замовника на кожній сторінці; - оригінали актів виконаних робіт; - відгук, в якому вказати номер договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій. У випадку, якщо Учасник не є платником ПДВ - роздруківку з системи реєстрації податкових накладних надавати не потрібно.
11.08.2020, 14:37
Медичний працівник
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня!
Шановний Замовнику, підскажіть чи правильно ми зрозуміли дану вимогу щодо надання документа, а саме:, "Свідоцтво**, яке підтверджує право медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в умовах спеціально оснащеного кабінету та на протязі визначеного терміну".
Термін дії даного свідоцтво повинно покривати весь термін надання послуг?
Чи можливо надати свідоцтво яке дійсне на кінцеву дату подання пропозиції, аукціну, чи до кінця 2020 року? Чи не буде це підставою для відхилення?
Шановний Замовнику, підскажіть чи правильно ми зрозуміли дану вимогу щодо надання документа, а саме:, "Свідоцтво**, яке підтверджує право медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в умовах спеціально оснащеного кабінету та на протязі визначеного терміну".
Термін дії даного свідоцтво повинно покривати весь термін надання послуг?
Чи можливо надати свідоцтво яке дійсне на кінцеву дату подання пропозиції, аукціну, чи до кінця 2020 року? Чи не буде це підставою для відхилення?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2020, 10:16)
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Свідоцтво, яке підтверджує право медичного працівника проводити передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв повинно бути дійсним на весь період надання послуг. Невідповідність цієї вимоги є підставою для відхилення пропозиції учасника.
11.08.2020, 16:07
Участь
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Чи можливо прийняти участь тільки по одному лоту, чи декількох?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.08.2020, 10:21)
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону "Про публічні зікупівлі" "тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.".
Також, інформуємо, згідно з п. 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що кожен Учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)).
Отже, у випадку якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота).
Згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону "Про публічні зікупівлі" "тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.".
Також, інформуємо, згідно з п. 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що кожен Учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)).
Отже, у випадку якщо замовником здійснюється закупівля за визначеними окремими частинами предмета закупівлі (лотами), тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо окремої частини предмета закупівлі (лота).
13.08.2020, 11:02
Спеціальні засоби та прилади
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! У Додатку 5 до тендерної документації, містяться вимоги, стосовно наявності у групи контролю засобів персональної відеореєстрації подій (нагрудні відеореєстратори), також групи контролю при перевірці несення служби охорони повинні мати прилади: алкотестери, тест-смужки для виявлення стану наркотичного сп'яніння. Всі прилади повинні бути сертифікованими та мати повірку дійсну протягом 2020 року.
Охоронці груп посилення повинні бути екіпіровані спецзасобами та при необхідності - бронежилетами (наявність у Учасника не менше десяти власних бронежилетів для лотів №1,2,4,5 та п'яти власних бронежилетів для інших лотів).
Також зазначено про необхідність здійснення охорони з використанням власного ручного металодетектора (в наявності не менше чотирьох).
На кожному об'єктів повинно бути не менше одного службового мобільного телефону, що перебуває у власності Учасника.
Персонал охорони виконує функції з охорони майна в форменному одязі зі спецзасобами, засобами зв'язку та у світловідбуваючих жилетах, окрім охоронників адміністративних будівель та гуртожитків.
Надайте відповідь, чи потрібно якось підтверджувати наявність вищезазначених засобів та приладів? Чи достатньо надати довідку у довільній формі про наявність вищевказаних засобів та приладів? Якщо довідки не достатньо, то які саме документи на підтвердження власності засобів та приладів необхідно надати? Та чи потрібно підтверджувати сертифікацію та повірку?
Охоронці груп посилення повинні бути екіпіровані спецзасобами та при необхідності - бронежилетами (наявність у Учасника не менше десяти власних бронежилетів для лотів №1,2,4,5 та п'яти власних бронежилетів для інших лотів).
Також зазначено про необхідність здійснення охорони з використанням власного ручного металодетектора (в наявності не менше чотирьох).
На кожному об'єктів повинно бути не менше одного службового мобільного телефону, що перебуває у власності Учасника.
Персонал охорони виконує функції з охорони майна в форменному одязі зі спецзасобами, засобами зв'язку та у світловідбуваючих жилетах, окрім охоронників адміністративних будівель та гуртожитків.
Надайте відповідь, чи потрібно якось підтверджувати наявність вищезазначених засобів та приладів? Чи достатньо надати довідку у довільній формі про наявність вищевказаних засобів та приладів? Якщо довідки не достатньо, то які саме документи на підтвердження власності засобів та приладів необхідно надати? Та чи потрібно підтверджувати сертифікацію та повірку?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.08.2020, 09:56)
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Документальним підтвердженням наявності у Учасника зазначених в тендерній документації засобів та приладів є: - видаткова(-і) накладна(-і), або договір купівлі-продажу, або договір оренди. Відповідно до тендерної документації, в додатку № 5, в розділі «Технічні вимоги» зазначено, що всі прилади повинні бути сертифікованими та мати повірку дійсну протягом 2020 року. Тобто, всі прилади, спецзасоби, засоби захисту та інше, які в Україні підлягають сертифікації, а саме: нагрудні відеореєстратори, бронежилети, світловідбиваючі желети, мобільні телефони, радіостанції, тест-смужки для виявлення стану наркотичного сп’яніння, повинні бути підтверджені сертифікатами, або деклараціями про відповідність, або сертифікатами аналізу, а алкотестери, тонометри, термометри, медичні аптечки, газові балончики, окрім цього повинні мати повірку дійсну протягом 2020 року.
18.08.2020, 15:16
Сертифікація та повірка
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня шановний замовнику. В наданій Вами відповіді щодо підтвердження сетифікації та повірки було зазначено: "Відповідно до тендерної документації, в додатку № 5, в розділі «Технічні вимоги» зазначено, що всі прилади повинні бути сертифікованими та мати повірку дійсну протягом 2020 року. Тобто, всі прилади, спецзасоби, засоби захисту та інше, які в Україні підлягають сертифікації, а саме: нагрудні відеореєстратори, бронежилети, світловідбиваючі желети, мобільні телефони, радіостанції, тест-смужки для виявлення стану наркотичного сп’яніння, повинні бути підтверджені сертифікатами, або деклараціями про відповідність, або сертифікатами аналізу, а алкотестери, тонометри, термометри, медичні аптечки, газові балончики, окрім цього повинні мати повірку дійсну протягом 2020 року."
Прошу зазначити на підставі якого (яких) нормативного документи Ви вимагаєте надання сертифікатів, декларацій та повірок?
Заздалегідь вдячний за відповідь.
Прошу зазначити на підставі якого (яких) нормативного документи Ви вимагаєте надання сертифікатів, декларацій та повірок?
Заздалегідь вдячний за відповідь.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.08.2020, 13:43)
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Підставою для надання сертифікатів, декларацій та повірок є:
1. Стаття 6 Закону України «Про охорону праці»
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки».
3. Наказ Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018 № 1804 «Про затвердження мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці».
1. Стаття 6 Закону України «Про охорону праці»
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки».
3. Наказ Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018 № 1804 «Про затвердження мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці».
18.08.2020, 15:36
Повірка алкотестерів, тонометрів, термометрів, медичні аптечки, газові балончики
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Якщо алкотестери, тонометри, термометри, медичні аптечки, газові балончики були придбані у 2020 році то чи потрібна повірка?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.08.2020, 13:50)
Доброго дня! Дякуємо за запитання!
1. Якщо алкотестери, тонометри, термометри, медичні аптечки, газові балончики були придбані у 2020 році та мають термін придатності до кінця 2020 року і сертифікат відповідності то на них повірка не потрібна. Сертифікатом відповідності підтверджується їх придатність протягом 2020 року.
2. Медичні аптечки та газові балончики дійсно мають термін придатності, встановлений відповідними стандартами та вказаний виробником. Термін придатності має бути до кінця 2020 року.
1. Якщо алкотестери, тонометри, термометри, медичні аптечки, газові балончики були придбані у 2020 році та мають термін придатності до кінця 2020 року і сертифікат відповідності то на них повірка не потрібна. Сертифікатом відповідності підтверджується їх придатність протягом 2020 року.
2. Медичні аптечки та газові балончики дійсно мають термін придатності, встановлений відповідними стандартами та вказаний виробником. Термін придатності має бути до кінця 2020 року.
18.08.2020, 15:42
Загальна
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Прошу пояснити яким чином мають повірятися медичні аптечки та газові балончики, оскільки кожен із зазначених елементів має свій строк використання?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.08.2020, 13:53)
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Медичні аптечки та газові балончики дійсно мають термін придатності, встановлений відповідними стандартами та вказаний виробником. Термін придатності має бути до кінця 2020 року. Медичні аптечки та газові балончики повірці не підлягають.
18.08.2020, 16:33
Надання ліцензій навчальних закладів
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня шановний Замовнику. У наданій відповіді на звернення затвердженої рішенням тендерного комітету КП "Київпастранс" від «17» серпня 2020 р. протокол № 574 зазначено, що "У разі технічної неможливості надати таку(-і) ліцензію(-ї) Учасник надає письмове пояснення причини ненадання їх, а Замовник відповідно до частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції."
Просимо повідомити чи буде відхилено тендерну пропозицію учасника у разі надання пояснення із зазначенням причин ненадання ліцензій навчальних закладів, оскільки деякі навчальні заклади припинили свою діяльност, що не дає можливості отримати завірену копію ліцензії, деякі змінили назву (відповідно і печатку) а деякі просто відмовляються надавати та завіряти ліцензії. Також зазначаємо, що у учасника відсутні повноваження вимагата та відповідно отримувати вищезазначені документи.
Просимо повідомити чи буде відхилено тендерну пропозицію учасника у разі надання пояснення із зазначенням причин ненадання ліцензій навчальних закладів, оскільки деякі навчальні заклади припинили свою діяльност, що не дає можливості отримати завірену копію ліцензії, деякі змінили назву (відповідно і печатку) а деякі просто відмовляються надавати та завіряти ліцензії. Також зазначаємо, що у учасника відсутні повноваження вимагата та відповідно отримувати вищезазначені документи.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.08.2020, 13:55)
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
У разі технічної неможливості надати таку(-і) ліцензію(-ї) Учасник надає письмове пояснення причини ненадання їх, а Замовник згідно п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Якщо у відповіді на запит Замовника від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції надійде відповідь, що в період, зазначений у посвідченні про присвоєння/підвищення кваліфікації «Охоронник» «Охоронець» 3-го розряду, відповідний навчальний заклад не мав ліцензії на навчання (підвищення кваліфікації) за спеціальністю «Охоронник» «Охоронець», така пропозиція буде відхилена.
У разі технічної неможливості надати таку(-і) ліцензію(-ї) Учасник надає письмове пояснення причини ненадання їх, а Замовник згідно п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Якщо у відповіді на запит Замовника від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції надійде відповідь, що в період, зазначений у посвідченні про присвоєння/підвищення кваліфікації «Охоронник» «Охоронець» 3-го розряду, відповідний навчальний заклад не мав ліцензії на навчання (підвищення кваліфікації) за спеціальністю «Охоронник» «Охоронець», така пропозиція буде відхилена.
21.08.2020, 16:52
Транспорт реагування
Загальне запитання щодо оголошення
Пункт 1.1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації містить перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження наявності транспорту реагування. Крім того даний пункт містить примітку: «*у разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності додатково надати договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в пп.1.1. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування та копію ліцензії на право ведення охоронної діяльності».
Просимо надати роз’яснення, які документи (окрім договору реагування) необхідно надати, якщо в учасника укладено договір реагування з Управлінням поліції охорони в м. Києві?
Також, просимо роз’яснити чи є необхідність надання таких документі взагалі (зважаючи на публічність і доступність інформації про наявність транспорту реагування, що відповідає чинному законодавству України, в Управління поліції охорони в м. Києві)? Якщо є така необхідність, просимо роз’яснити в чому вона полягає.
Просимо надати роз’яснення, які документи (окрім договору реагування) необхідно надати, якщо в учасника укладено договір реагування з Управлінням поліції охорони в м. Києві?
Також, просимо роз’яснити чи є необхідність надання таких документі взагалі (зважаючи на публічність і доступність інформації про наявність транспорту реагування, що відповідає чинному законодавству України, в Управління поліції охорони в м. Києві)? Якщо є така необхідність, просимо роз’яснити в чому вона полягає.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.08.2020, 10:16)
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Управління поліції охорони в м. Києві є суб’єктом охоронної діяльності і керується Законом України «Про охоронну діяльність». Пункт 1.1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації містить перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження наявності транспорту реагування. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає виключень для Управління поліції охорони в м. Києві. Необхідність подання документів, визначених пунктом 1.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації, полягає у виконанні вимоги частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
27.08.2020, 21:04
Групи контролю несення служби
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Згідно технічних вимог для Лотів №1,№2,№3,№4,№5,№6, №7 Додатку №5 Тендерної документації, Виконавець повинен мати службові автомобілі для перевірки несення служби охорони та посилення постів в нештатних ситуаціях ( не менше трьох ). Тобто, Виконавець повинен мати не менше трьох груп контролю несення служби та посилення постів в нештатних ситуаціях.
Запитання: Яку мінімальну кількість засобів, приладів (алкотестерів, тонометрів, термометрів, приладів персональної відеореєстрації подій та інше) повинен мати Учасник для забезпечення роботи груп контролю несення служби та посилення постів в нештатних ситуаціях?
Запитання: Яку мінімальну кількість засобів, приладів (алкотестерів, тонометрів, термометрів, приладів персональної відеореєстрації подій та інше) повинен мати Учасник для забезпечення роботи груп контролю несення служби та посилення постів в нештатних ситуаціях?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.09.2020, 12:19)
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Мінімальна кількість засобів, приладів (алкотестерів, тонометрів, термометрів, приладів персональної відеореєстрації подій та інше) повинна відповідати кількості груп контролю несення служби та посилення постів в нештатних ситуаціях. Тобто кожна з груп контролю повинна мати свій комплект засобів, приладів, спецзасобів та засобів зв’язку.
27.08.2020, 21:44
Фінансова спроможність
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий вечір. В додатку №2 до Тендерної документації, таблиці №1 « Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)», в розділі « Кваліфікаційна вимога», п.4 « Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», Замовник вимагає в п.4.1 На підтвердження фінансової спроможності Учасника надати баланс (форма №1-м), звіт про фінансові результати ( форма №2-м) за останні три звітні періоди , з відміткою органів статистики або іншим документом, підтверджуючим прийняття звіту органами Держстатистики, засвідчені учасником.*
* У разі , якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобовязаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником та супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.
Відповідно до ч.3 ст.16 Закону України Про публічні закупівлі, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Запитання: Який минімальний обсяг доходу (виручки) повинен мати Учасник за останні три звітні періоди, для підтвердження своєї фінансової спроможності, беззбитковості господарської діяльності?
* У разі , якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобовязаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником та супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.
Відповідно до ч.3 ст.16 Закону України Про публічні закупівлі, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Запитання: Який минімальний обсяг доходу (виручки) повинен мати Учасник за останні три звітні періоди, для підтвердження своєї фінансової спроможності, беззбитковості господарської діяльності?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.09.2020, 12:20)
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Дійсно, Замовник при встановленні кваліфікаційного критерію фінансової спроможності не зазначив кількісний обсяг доходу (виручки), яку повинен мати Учасник за останні три звітні періоди для підтвердження своєї фінансової спроможності, беззбитковості господарської діяльності. До тендерної документації будуть внесені зміни.