Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.08.2020 11:30. Дата останніх змін - 28.12.2020 20:50

«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) (Лот №1 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів, АЗС АП8; Лот №2 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі СУРС КП «Київпастранс»; Лот №3 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №4 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №5 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму адміністративних будівель, позаміського закладу оздоровлення та відпочинку дітей «Спутник-1», Санаторію-профілакторію «Пуща-Водиця», гуртожитків; Лот №6 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв’язку, складів Служби колії, Служби колії; Лот №7 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Фунікулеру КП «Київпастранс» та АС «Видубичі») -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-06-002598-a  
ID 3ecba16b600549649602cf5e304ee863  
Загальна очікувана вартість закупівлі
81`555`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 81`555`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 407`778.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
06.08.20
Період уточнень
до 19.09.20
Період оскаржень
до 25.09.20
Подання пропозицій
до 29.09.20
Прекваліфікація
з 29.09.2020
Оскарження прекваліфікації
до 29.11.2020
Кваліфікація переможця
з 30.11.20
Пропозиції розглянуті
07.12.20
Завершена
28.12.20
13.08.2020, 12:13. ID: UA-2020-08-06-002598-a.a1
Вимога (Скарга)
Надання копії ліцензії навчального закладу
Доброго дня шановний Замовнику.
Відповідно до вимог п.п. 2.1 п.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією» та технічних вимог визначених у Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вимагається «надання копію (-ї) ліцензії (-й) навчального (-их) закладу (-ів), в якому (яких) проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання, завірену печаткою навчального закладу». Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів. Крім того стає незрозумілим, навіщо замовник вимагає ліцензію навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати документ державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду;
Тоді постає закономірне питання, як Учаснику надати таку ліцензію, як що в своєму штаті вже маємо охоронників які вже пройшли навчання 10 – 15 років тому, та мають відповідну кваліфікацію «Охоронник 3 розряду». Де знайти таку ліцензію такого закладу датованою відповідними роками, як що навчального закладу може вже навіть не існувати. Також хочемо зазначити що в Учасника може працювати персонал охорони, який вже пройшов відповідну підготовку та отримав потрібну кваліфікацію, але отримав він її під час роботи на іншому охоронному підприємстві. Також персонал охорони міг навчатися у різних навчальних закладах по усій території Україні та у різні часові проміжки, то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади вже припинили своє існування, деякі вже навіть не працюють, а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також зазначимо, що при прийнятті на роботу в охоронну структуру працівників, які мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме: «17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації.» Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено. Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність. Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник». Тому наполегливо просимо Вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує фундаментальні основи Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Відповідь замовника: 18.08.2020 10:31
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
27.08.2020, 21:34. ID: UA-2020-08-06-002598-a.b2
Вимога (Скарга)
Корегування розрахунку вартості
Доброго дня шановний Замовнику. В додатку №6 до тендерної документації та в додатку №4 до ПРОЕКТУ для Лотів№1,2,5,6,7 ДОГОВІРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ОХОРОНИ, в Розрахунку вартості послуг одного охоронника людино/годин, не враховані, в залежності від оподаткування Учасника : податок на прибуток 18%, єдиний податок 5%, податок на додану вартість 20%. Тобто, не враховані вирати учасників від 5 до 25% від загальної вартості надання охоронних послуг, в залежності від їх оподаткування.
Вимога . Враховуючи вище викладене, наполегливо просимо внести корективи до розрахунку вартості послуг одного охоронника людино/годин, що міститься додатку №6 до тендерної документації та в додатку №4 до ПРОЕКТУ для Лотів№1,2,5,6,7 ДОГОВІРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ОХОРОНИ, з урахуванням вище зазначених витрат учасників в залежності від його оподаткування(податок на прибуток 18%, єдиний податок 5%, податок на додану вартість 20%.)
Прийнято рішення задовольнити вимогу та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Відповідь замовника: 01.09.2020 17:03
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
04.09.2020, 16:19. ID: UA-2020-08-06-002598-a.a3
Скарга до АМКУ
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
Тип пов'язаного елементу Лот №7 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Фунікулеру КП «Київпастранс» та АС «Видубичі»
Виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації Замовника
Скарга в прикріпленому файлі
Дата розгляду скарги15.09.2020, 17:00
Місце розгляду скаргиАМКУ
У зв’язку з прийняттям рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2020 р. №17345-р/пк-пз внесено відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю: «Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) (Лот №1 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів, АЗС АП8; Лот №2 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі СУРС КП «Київпастранс»; Лот №3 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №4 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №5 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму адміністративних будівель, позаміського закладу оздоровлення та відпочинку дітей «Спутник-1», Санаторію-профілакторію «Пуща-Водиця», гуртожитків; Лот №6 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв’язку, складів Служби колії, Служби колії; Лот №7 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Фунікулеру КП «Київпастранс» та АС «Видубичі»), оголошення оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-06-002598-a.
Дата виконання рішення замовником: 21.09.2020 17:35
Виконана замовником