Процедура закупівлі оголошена 02.06.2020 16:02. Дата останніх змін - 16.11.2020 14:51
Мережевий комутатор(тип1) рівня ядра для локальних обчислювальних мереж;Мережевий комутатор (тип2) рівня доступу для локальних обчислювальних мереж;Мережевий комутатор (тип3) рівня доступу для локальних обчислювальних мереж -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-06-02-001908-c | |
| ID | 98dc3b140f4a4a5282e3a0e68518afbb | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2020-01-20-001369-a |
Очікувана вартість закупівлі
19`364`300.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державна митна служба України | |
| Очікувана вартість закупівлі | 19`364`300.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 193`643.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 580`929.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
02.06.20
Період уточнень
до 04.10.20
Період оскаржень
до 10.10.20
Подання пропозицій
до 14.10.20
Прекваліфікація
з 14.10.2020
Оскарження прекваліфікації
до 26.10.2020
Аукціон
27.10.20
Кваліфікація переможця
з 27.10.20
Пропозиції розглянуті
28.10.20
Завершена
16.11.20
22.06.2020, 10:59. ID: UA-2020-06-02-001908-c.c1
Вимога (Скарга)
Cтрок поставки
Шановний замовнику, згідно до п.5.1. Проекту договору Додатку 6 до тендерної документації «Строк поставки Товару: протягом 60 календарних днів від дати підписання цього Договору.».
У зв’язку із всесвітньою пандемією COVID-19 потужності виробництв комплектуючих до обладнання зменшені, що збільшує терміни виробництва кінцевих приладів. З урахуванням цих фактів та перебоїв у роботі логістичних компаній, пов'язаних з пандемією, строки постачання обладнання до України суттєво зросли. Тому відповідно до вищенаведеного та не в супереч п.4.4 тендерної документації («строк поставки Товарів (надання послуг, виконання робіт)» зазначено «Протягом 2020 року») вимагаємо збільшити вдвічі строк поставки Товару (120 календарних днів)
У зв’язку із всесвітньою пандемією COVID-19 потужності виробництв комплектуючих до обладнання зменшені, що збільшує терміни виробництва кінцевих приладів. З урахуванням цих фактів та перебоїв у роботі логістичних компаній, пов'язаних з пандемією, строки постачання обладнання до України суттєво зросли. Тому відповідно до вищенаведеного та не в супереч п.4.4 тендерної документації («строк поставки Товарів (надання послуг, виконання робіт)» зазначено «Протягом 2020 року») вимагаємо збільшити вдвічі строк поставки Товару (120 календарних днів)
Зміни до тендерної документації (протокол №63 від 23.06.2020)
Відповідь замовника: 23.06.2020 15:54
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
22.06.2020, 16:04. ID: UA-2020-06-02-001908-c.b2
Вимога (Скарга)
Щодо недискримінації за сукупністью усіх встановлених вимог у тендерній документації
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши вимоги Тендерної документації, ми виявили ознаки грубого порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 5: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та ст. 23 п.4 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"». Проаналізувавши тендерну документацію та надані Вами відповіді ми пришли висновку, що за сукупністью усіх вимог до одного лоту(або єдиної закупки), замовником встановлено такі технічні вимоги у тендерній документації, що за своєю сукупністю звужують коло можливих до пропонування продуктів до одного, конкретного продукту конкретного виробника - Cisco, унеможливлюючи пропонування еквівалентних товарів.
Вимагаємо, внести зміни то тендерної документації таким чином, щоб виконати вимоги чинного законодавства та зробити можливим пропонування до закупівлі обладнання двох чи більше виробників. У разі не внесення змін до вимог тендерної документації відповідно до чинного законодавства, ми змушені будемо діяти відповідно до ЗУ про Публічні закупівлі і звернутись до АМКУ.
Вимагаємо, внести зміни то тендерної документації таким чином, щоб виконати вимоги чинного законодавства та зробити можливим пропонування до закупівлі обладнання двох чи більше виробників. У разі не внесення змін до вимог тендерної документації відповідно до чинного законодавства, ми змушені будемо діяти відповідно до ЗУ про Публічні закупівлі і звернутись до АМКУ.
Шановний учаснику, Замовник не погоджується із Вашою думкою відносно того, що згідно технічних вимог підходить один конкретний продукт виробника Cisco. Не дивлячись на це у своїй вимозі Ви не запропонували, які саме зміни необхідно внести до тендерної документації
Відповідь замовника: 23.06.2020 15:55
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
26.06.2020, 13:05. ID: UA-2020-06-02-001908-c.a3
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ДОМІНЕЙШН"
Скарга на дискримінаційні вимоги замовника
Зміст скарги викладено у додатках
Дата розгляду скарги09.07.2020, 14:00
Місце розгляду скаргиАМКУ
за рішенням АМКУ від 22.07.2020 № 14150-р/пк-пз , внесено зміни до тендерної документації .Зміни затверджені протоколом засідання тендерного комітету від 19.08.2020 № 79
Дата виконання рішення замовником: 19.08.2020 15:58
Виконана замовником
21.08.2020, 14:58. ID: UA-2020-06-02-001908-c.b4
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ДОМІНЕЙШН"
Скарга щодо змін до тендерної документації, внесених Замовником
Зміст скарги викладено у додатках
Дата розгляду скарги04.09.2020, 15:00
Місце розгляду скаргиАМКУ
Рішення АМКУ виконано. До Тендерної документації внесено зміни затверджені протокол тендерного засідання від 05.10.2020 №95
Дата виконання рішення замовником: 05.10.2020 12:01
Виконана замовником