Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.03.2020 13:32. Дата останніх змін - 02.06.2020 15:08

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-002392-b  
ID b455346e0267413290d9fc7214f32345  
Очікувана вартість закупівлі
685`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 685`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 5`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.03.20
Період уточнень
до 03.04.20
Період оскаржень
до 09.04.20
Подання пропозицій
до 13.04.20
Аукціон
08.05.20
Кваліфікація переможця
з 08.05.20
Пропозиції розглянуті
з 13.05.20
Завершена
02.06.20
02.04.2020, 15:22
роз'яснення щодо загального об'єму послуг
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня,
Просимо надати роз'яснення щодо загального об'єму послуг, який має бути наданий учасником за предметом закупівлі. Так, у пункті 4.3 Розділу І Тендерної документації встановлений обсяг надання послуг - 1 послуга (відповідно до технічного завдання).
Технічне завдання міститься у Додатку №1 “Технічна специфікація” до Тендерної документації, в якій встановлена загальна кількість вивезень контейнерів на місяць у кількості 804 спорожнення. При цьому у Тендерній документації відсутня інформація про загальний об'єм твердих побутових відходів, що утворюється у Замовника та має бути вивезений, а також не визначена загальна кількість спорожнень, які мають бути здійснені учасником за період дії Договору на закупівлю послуг.
Підпунктом 7 пункту 2 Розділу IV Тендерної документації передбачено, що учасник визначає ціну свої пропозиції з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та усіх інших витрат. Повна сума витрат на надання послуг Замовнику може бути врахована Учасником лише при врахуванні витрат на всю кількість спорожнень та вивезення всього об'єму твердих побутових відходів. Тому відсутність вказаної інформації перешкоджає всесторонньому, об'єктивному та економічно ефективну розрахунку тендерної пропозиції учасників, а відповідно і доцільному та ефективному витрачанню бюджетних коштів Замовником.
У зв'язку з цим, просимо Вас конкретизувати наступну інформацію:
вказати загальну кількість спорожнень, що має здійснити учасник за період дії Договору на закупівлю;
вказати загальний об'єм твердих побутових відходів у метрах кубічних, що утворюється за період закупівлі на об'єктах Замовника та має бути вивезений учасником.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.04.2020, 15:48)
З урахуванням часу, необхідного для проведення процедури закупівлі загальна кількість спорожнень, що має бути здійснена учасником за предметом закупівлі до 31.12.2020 року складає 6432 спорожнення.
З урахуванням того, що об’єм одного контейнера становить 1,1 м3 (нормативне навантаження одного контейнера – 350 кг.) загальний об'єм твердих побутових відходів, що планується вивезти приблизно складає 7075,2 м3 (2 251 200,00 кг.)