Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.11.2019 10:55. Дата останніх змін - 27.11.2019 13:13

Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-12-000201-a  
ID ecaeaa2b100a43cbae73de30863d44c8  
Очікувана вартість закупівлі
143`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Персональний комп'ютер: системний блок, програмне забезпечення, принтер, ЖК монітор, клавіатура, маніпулятор миша, джерело безперебійного живлення

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 143`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 715.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
12.11.19
Період уточнень
до 17.11.19
Період оскаржень
до 23.11.19
Подання пропозицій
до 27.11.19
Закупівля не відбулась
27.11.19
13.11.2019, 11:47
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.11.2019, 09:03)
На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі які прописані в закупівлі, з технічними та якісними характеристиками не гіршими та/або кращими від вказаних в тендерній документації. Приймати участь у закупівлі можуть будь-які зацікавлені особи – учасники, незалежно від того на якій системі оподаткування знаходиться такі учасники. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
До участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють пункти до оголошення "Вимоги до кваліфікації Учасника". До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару.