Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.11.2019 10:55. Дата последних изменений - 27.11.2019 13:13

Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер) -

Идентификатор закупки UA-2019-11-12-000201-a  
ID ecaeaa2b100a43cbae73de30863d44c8  
Ожидаемая стоимость
143`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Персональний комп'ютер: системний блок, програмне забезпечення, принтер, ЖК монітор, клавіатура, маніпулятор миша, джерело безперебійного живлення

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради  
Ожидаемая стоимость 143`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 715.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
12.11.19
Период уточнений
до 17.11.19
Период обжалования
до 23.11.19
Прием предложений
до 27.11.19
Закупка не состоялась
27.11.19
13.11.2019, 11:47
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.11.2019, 09:03)
На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі які прописані в закупівлі, з технічними та якісними характеристиками не гіршими та/або кращими від вказаних в тендерній документації. Приймати участь у закупівлі можуть будь-які зацікавлені особи – учасники, незалежно від того на якій системі оподаткування знаходиться такі учасники. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
До участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють пункти до оголошення "Вимоги до кваліфікації Учасника". До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару.