Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.09.2019 22:07. Дата останніх змін - 24.10.2019 17:37

Туалетний папір -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-19-001797-a  
ID b7cf331fc4df48ec9397e38200c3966f  
Очікувана вартість закупівлі
270`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Туалетний папір для закладів освіти

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 270`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
19.09.19
Період уточнень
до 24.09.19
Подання пропозицій
до 04.10.19
Аукціон
07.10.19
Кваліфікація переможця
з 07.10.19
Пропозиції розглянуті
з 11.10.19
Завершена
24.10.19
20.09.2019, 01:18
Технічні характеристики товару
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. До данного тендеру не прікріплені ТД та технічні характеристики товару. Яким вимогам повинен відповідати учасник? Яким характеристикам повинен відповідати поданний лот?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.09.2019, 03:15)
Доброї ночі. Оголошення опубліковане 19.09.2019 о 22:07. Тендерна документація прикріплюється протягом доби. Дякуємо за запитання, але уважно продивляйтесь оголошення перед тим як задавати питання.
20.09.2019, 10:22
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.09.2019, 01:05)
В документації відсутні вказівки на конкретні торгові марки товару. уважніше вивчайте тендерну документацію, для того щоб не виникало питань, що зазначені з приводу Товару. Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні.
23.09.2019, 11:24
Місце поставки
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Все вірно ми зрозуміли - поставка в 1 місце в м.Київ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.09.2019, 14:05)
Доброго дня. Так вірно.