Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.09.2019 22:07. Дата последних изменений - 24.10.2019 17:37

Туалетний папір -

Идентификатор закупки UA-2019-09-19-001797-a  
ID b7cf331fc4df48ec9397e38200c3966f  
Ожидаемая стоимость
270`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Туалетний папір для закладів освіти

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації  
Ожидаемая стоимость 270`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`500.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
19.09.19
Период уточнений
до 24.09.19
Прием предложений
до 04.10.19
Аукцион
07.10.19
Квалификация
с07.10.19
Предложения рассмотрены
с11.10.19
Завершен
24.10.19
20.09.2019, 01:18
Технічні характеристики товару
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. До данного тендеру не прікріплені ТД та технічні характеристики товару. Яким вимогам повинен відповідати учасник? Яким характеристикам повинен відповідати поданний лот?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.09.2019, 03:15)
Доброї ночі. Оголошення опубліковане 19.09.2019 о 22:07. Тендерна документація прикріплюється протягом доби. Дякуємо за запитання, але уважно продивляйтесь оголошення перед тим як задавати питання.
20.09.2019, 10:22
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.09.2019, 01:05)
В документації відсутні вказівки на конкретні торгові марки товару. уважніше вивчайте тендерну документацію, для того щоб не виникало питань, що зазначені з приводу Товару. Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні.
23.09.2019, 11:24
Місце поставки
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. Все вірно ми зрозуміли - поставка в 1 місце в м.Київ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.09.2019, 14:05)
Доброго дня. Так вірно.