Процедура закупки объявлена 19.09.2019 22:07. Дата последних изменений - 24.10.2019 17:37
Туалетний папір -
Идентификатор закупки | UA-2019-09-19-001797-a | |
ID | b7cf331fc4df48ec9397e38200c3966f |
Ожидаемая стоимость
270`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Туалетний папір для закладів освіти
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Ожидаемая стоимость | 270`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 1`500.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
19.09.19
Период уточнений
до 24.09.19
Прием предложений
до 04.10.19
Аукцион
07.10.19
Квалификация
с07.10.19
Предложения рассмотрены
с11.10.19
Завершен
24.10.19
20.09.2019, 01:18
Технічні характеристики товару
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. До данного тендеру не прікріплені ТД та технічні характеристики товару. Яким вимогам повинен відповідати учасник? Яким характеристикам повинен відповідати поданний лот?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.09.2019, 03:15)
Доброї ночі. Оголошення опубліковане 19.09.2019 о 22:07. Тендерна документація прикріплюється протягом доби. Дякуємо за запитання, але уважно продивляйтесь оголошення перед тим як задавати питання.
20.09.2019, 10:22
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.09.2019, 01:05)
В документації відсутні вказівки на конкретні торгові марки товару. уважніше вивчайте тендерну документацію, для того щоб не виникало питань, що зазначені з приводу Товару. Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні.