Процедура закупівлі оголошена 27.08.2019 17:02. Дата останніх змін - 22.10.2019 16:51
Випробування дорожньо-будівельних матеріалів -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-08-27-002279-a | |
| ID | 4a1edb2278fa49b39d647c3af4a2d75d |
Очікувана вартість закупівлі
1`074`150.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`074`150.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 107.42 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
27.08.19
Період уточнень
до 02.09.19
Подання пропозицій
до 12.09.19
Аукціон
13.09.19
Кваліфікація переможця
з 13.09.19
Торги відмінено
22.10.19
30.08.2019, 12:12
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Чому у пункті 3 технічного завдання оцінка рівності покриттів за міжнародним індексом рівності (IRI) повинна виконуватися у відповідності до вимог СОУ 45.2-00018112-078:2012, а не ДСТУ 8745:2017 Автомобільні дороги. Методи вимірювання нерівностей основи і покриття дорожнього одягу?
Адже саме цей стандарт установлює вимоги до методів і засобів вимірювання показників, які використовують
для оцінювання нерівностей основи і покриття дорожнього одягу під час проектування доріг, операційного та приймального контролю якості, а також під час оцінювання транспортно-експлуатаційного стану
автомобільних доріг у тому числі і оцінювання рівності за міжнародним індексом рівності(IRI).
Адже саме цей стандарт установлює вимоги до методів і засобів вимірювання показників, які використовують
для оцінювання нерівностей основи і покриття дорожнього одягу під час проектування доріг, операційного та приймального контролю якості, а також під час оцінювання транспортно-експлуатаційного стану
автомобільних доріг у тому числі і оцінювання рівності за міжнародним індексом рівності(IRI).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.09.2019, 09:29)
З приводу поставленого запитання повідомляємо Вам, що в СОУ подано методику вимірювань та приведені базові та гранично допустимі показники рівності дорожнього покриття за IRI, а в ДСТУ подано тільки методи вимірювань.
Повідомляємо, що всі випробування проводяться відповідно до діючих нормативних документів на момент проведення випробувань.
Повідомляємо, що всі випробування проводяться відповідно до діючих нормативних документів на момент проведення випробувань.
02.09.2019, 10:36
Обсяги робіт
Загальне запитання щодо оголошення
Які обяги для визначення показників властивостей асфальтобетонів, відібраних з покриття відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7-119-2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови (зі змінами) та ДБН В.2.3.4-2015 Автомобільні дороги. Проектування. Будівництво – 100 кернів чи 200 кернів ? На сторінкі №4 (місце, кількість, обсяг поставки товарів) та в проекті договору вказано 100 кернів, а в технічному завданні 200 кернів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.09.2019, 11:06)
Доброго дня! Кількість випробувань - 100 кернів. Замовником будуть внесені відповідні зміни да тендерної документації та буде виправлено технічну помилку.
02.09.2019, 14:25
Випробування асфальтобетонної суміші
Загальне запитання щодо оголошення
В Технічному завданні в додатку №4 п. 1 "Визначення показників властивостей асфальтобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119-2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови (зі змінами)". Дайте роз'яснення які саме показники властивостей асфальтобетону треба визначати.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.09.2019, 11:12)
З приводу поставленого запитання повідомляємо, що потрібно визначати всі показники, приведені у таблиці 8 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний.