Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.05.2019 15:33. Дата останніх змін - 06.06.2019 12:10

Бланкова продукція -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-13-001112-c  
ID 83ab17374a1846bcba80cb70f4f17002  
Очікувана вартість закупівлі
51`735.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Бланкова продукція для шкіл естетичного виховання НАКАЗ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ЗРАЗКІВ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЛЯ ПОЧАТКОВИХ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ МИСТЕЦЬКИХ ЗАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (ШКІЛ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ)" ВІД 18 ЛИПНЯ 2006 РОКУ № 571/0/16-06 (ІЗ ЗМІНАМИ): Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25); 1513, 00 грн. Ф-27 Книга обліку вхідного листування – 1 шт. Ф-28 Книга обліку вихідного листування – 1 шт. Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 1 шт. Ф-6 Загальний журнал обліку успішності учнів – 1 шт. Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 1 шт. Ф-9 Табель успішності – 400 шт. Ф-4 Журнал групових уроків (82 стор.) – 40 шт. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вул. Ф. Пушиної, 6); 7166,00 грн. Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 150 шт. Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» – 50 шт. Ф-6 Загальний журнал обліку успішності учнів – 10 шт. Ф-19 Книга протоколів випускних іспитів – 2 шт. Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 2 шт. Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів – 2 шт. Ф-27 Книга обліку вхідного листування – 2 шт. Ф-28 Книга обліку вихідного листування – 2 шт. Ф 24 Книга реєстрації наказів – 4 шт. Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 2 шт. Ф-9 Табель успішності – 550 шт. Ф-7 Індивідуальний план учня – 1100 шт. Розклад уроків – 1100 шт. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А); 3134,00 грн. Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 1 шт. Ф-6 Загальний журнал обліку успішності учнів – 2 шт. Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 4 шт. Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 100 шт. Ф-7 Індивідуальний план учня – 500 шт. Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» (82 стор.) – 20 шт. Ф-19 Книга протоколів випускних іспитів – 1 шт. Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів – 8 шт. Розклад уроків – 100 шт. Київська дитяча музична школа №23 (просп. Л. Курбаса, 10-Є); 1332,00 грн. Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 17 шт. Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» – 17 шт. Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів (офс200, офс65, 60 А4-2) – 6 шт. Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 1 шт. Ф-7 Індивідуальний план учня – 350 шт. Розклад уроків – 100 шт. Київська дитяча музична школа №29 (просп. Л. Курбаса, 7-Г); 1625,00 грн. Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 2 шт. Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 30 шт. Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» (96 стор.) – 5 шт. Ф-7 Індивідуальний план учня – 400 шт. Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів(офс200, 60 А4-2) – 5шт. Ф-9 Табель успішності – 400 шт. Розклад уроків – 100 шт. Разом: 5590 шт. Сума - 14770,00 грн. 2. Бланкова продукція для бібліотек (вул. Зодчих, 30/6). Сума – 34261,00 грн. Журнал обліку книг, що отримані від читачів замість загублених ЗО – 13 шт. Картки каталожні ліновані з отворами ККЛ2 – 11 000 шт. Картки реєстрації читача КРЧ1 – 11 000 шт. Книга сумарного обліку КСМ1 (м’яка обкладинка) - 10 шт. Книжкові формуляри КФ1 – 10 000 шт. Листки строку повернення ЛСП2 (горизонтальні) – 10 000 шт. Формуляр користувача з вкладинкою ФКВ1 (білий папір, 14 стор.) – 8 000 шт. Формуляр користувача Інтернет (білий папір, 14 стор.) – 4 000 шт. Щоденник бібліотеки для дорослих ЩБД1 – 26 шт. Щоденник роботи бібліотеки для дітей ЩРБД1 – 11 шт. Разом: 54060 шт. 3. Бланкова продукція для бухгалтерії (просп. Перемоги, 112); Сума – 2704,0 грн. Деталізація товару є наближеною та може бути зміненою Замовником у зв’язку зі зміною бухгалтерських норм відповідно до законодавства, без зміни вартості закупівлі. Термін постачання продукції визначає Замовник, відповідно до власної потреби. Книга фактичних видатків – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України від 29.06.2017 № 604«Про затвердження форм карток і книг аналітичного обліку суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Книга асигнувань – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України від 29.06.2017 № 604«Про затвердження форм карток і книг аналітичного обліку суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Книга реєстрації юридичних зобов’язань – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України від 29.06.2017 № 604«Про затвердження форм карток і книг аналітичного обліку суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Книга «Журнал-головна» (бюджет) (тверда обкладинка) – 2 шт. (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Касова книга) – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Книга реєстрації доручень – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Меморіальні ордери (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання»): 9 – 26 шт., 10 – 26 шт., 13 – 26 шт., 15 – 26 шт., 17 – 26 шт. Картка – довідка А4 – 1250 шт. Листи обігової відомості – 20 шт. Пустографки – 150 шт. Разом 1557 шт. Всього: 61207 шт. Вся продукція на білій якісній бумазі. Транспортні витрати, пов’язані з пересилкою документів та/або товару через будь яку кур’єрську службу, сплачує Постачальник. Кількість товарів: 61207 шт.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 51`735.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 258.68 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
13.05.19
Період уточнень
до 16.05.19
Подання пропозицій
до 21.05.19
Аукціон
22.05.19
Кваліфікація переможця
з 22.05.19
Пропозиції розглянуті
з 23.05.19
Завершена
06.06.19
14.05.2019, 09:56
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.05.2019, 15:13)
До участі у закупівлі допускаємо всіх охочих. Ціна остаточна. Оцінювання проводиться за результатами аукціону.