Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.05.2019 15:33. Дата останніх змін - 06.06.2019 12:10

Бланкова продукція

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-13-001112-c  
ID 83ab17374a1846bcba80cb70f4f17002  
Очікувана вартість закупівлі
51`735.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Бланкова продукція для шкіл естетичного виховання НАКАЗ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ЗРАЗКІВ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЛЯ ПОЧАТКОВИХ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ МИСТЕЦЬКИХ ЗАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (ШКІЛ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ)" ВІД 18 ЛИПНЯ 2006 РОКУ № 571/0/16-06 (ІЗ ЗМІНАМИ): Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25); 1513, 00 грн. Ф-27 Книга обліку вхідного листування – 1 шт. Ф-28 Книга обліку вихідного листування – 1 шт. Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 1 шт. Ф-6 Загальний журнал обліку успішності учнів – 1 шт. Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 1 шт. Ф-9 Табель успішності – 400 шт. Ф-4 Журнал групових уроків (82 стор.) – 40 шт. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вул. Ф. Пушиної, 6); 7166,00 грн. Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 150 шт. Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» – 50 шт. Ф-6 Загальний журнал обліку успішності учнів – 10 шт. Ф-19 Книга протоколів випускних іспитів – 2 шт. Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 2 шт. Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів – 2 шт. Ф-27 Книга обліку вхідного листування – 2 шт. Ф-28 Книга обліку вихідного листування – 2 шт. Ф 24 Книга реєстрації наказів – 4 шт. Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 2 шт. Ф-9 Табель успішності – 550 шт. Ф-7 Індивідуальний план учня – 1100 шт. Розклад уроків – 1100 шт. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А); 3134,00 грн. Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 1 шт. Ф-6 Загальний журнал обліку успішності учнів – 2 шт. Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 4 шт. Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 100 шт. Ф-7 Індивідуальний план учня – 500 шт. Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» (82 стор.) – 20 шт. Ф-19 Книга протоколів випускних іспитів – 1 шт. Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів – 8 шт. Розклад уроків – 100 шт. Київська дитяча музична школа №23 (просп. Л. Курбаса, 10-Є); 1332,00 грн. Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 17 шт. Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» – 17 шт. Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів (офс200, офс65, 60 А4-2) – 6 шт. Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 1 шт. Ф-7 Індивідуальний план учня – 350 шт. Розклад уроків – 100 шт. Київська дитяча музична школа №29 (просп. Л. Курбаса, 7-Г); 1625,00 грн. Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 2 шт. Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 30 шт. Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» (96 стор.) – 5 шт. Ф-7 Індивідуальний план учня – 400 шт. Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів(офс200, 60 А4-2) – 5шт. Ф-9 Табель успішності – 400 шт. Розклад уроків – 100 шт. Разом: 5590 шт. Сума - 14770,00 грн. 2. Бланкова продукція для бібліотек (вул. Зодчих, 30/6). Сума – 34261,00 грн. Журнал обліку книг, що отримані від читачів замість загублених ЗО – 13 шт. Картки каталожні ліновані з отворами ККЛ2 – 11 000 шт. Картки реєстрації читача КРЧ1 – 11 000 шт. Книга сумарного обліку КСМ1 (м’яка обкладинка) - 10 шт. Книжкові формуляри КФ1 – 10 000 шт. Листки строку повернення ЛСП2 (горизонтальні) – 10 000 шт. Формуляр користувача з вкладинкою ФКВ1 (білий папір, 14 стор.) – 8 000 шт. Формуляр користувача Інтернет (білий папір, 14 стор.) – 4 000 шт. Щоденник бібліотеки для дорослих ЩБД1 – 26 шт. Щоденник роботи бібліотеки для дітей ЩРБД1 – 11 шт. Разом: 54060 шт. 3. Бланкова продукція для бухгалтерії (просп. Перемоги, 112); Сума – 2704,0 грн. Деталізація товару є наближеною та може бути зміненою Замовником у зв’язку зі зміною бухгалтерських норм відповідно до законодавства, без зміни вартості закупівлі. Термін постачання продукції визначає Замовник, відповідно до власної потреби. Книга фактичних видатків – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України від 29.06.2017 № 604«Про затвердження форм карток і книг аналітичного обліку суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Книга асигнувань – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України від 29.06.2017 № 604«Про затвердження форм карток і книг аналітичного обліку суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Книга реєстрації юридичних зобов’язань – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України від 29.06.2017 № 604«Про затвердження форм карток і книг аналітичного обліку суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Книга «Журнал-головна» (бюджет) (тверда обкладинка) – 2 шт. (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Касова книга) – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Книга реєстрації доручень – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання») Меморіальні ордери (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання»): 9 – 26 шт., 10 – 26 шт., 13 – 26 шт., 15 – 26 шт., 17 – 26 шт. Картка – довідка А4 – 1250 шт. Листи обігової відомості – 20 шт. Пустографки – 150 шт. Разом 1557 шт. Всього: 61207 шт. Вся продукція на білій якісній бумазі. Транспортні витрати, пов’язані з пересилкою документів та/або товару через будь яку кур’єрську службу, сплачує Постачальник. Кількість товарів: 61207 шт.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 51`735.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 258.68 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
13.05.19
Період уточнень
до 16.05.19
Подання пропозицій
до 21.05.19
Аукціон
22.05.19
Кваліфікація переможця
з 22.05.19
Пропозиції розглянуті
з 23.05.19
Завершена
06.06.19

Специфікація закупівлі

1)
Бланкова продукція
Класифікація за ДК 021:2015: 22990000-6 - Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, 1. Централізована бібліотечна система «Свічадо» (вул. Зодчих, 30/6): 2. Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25): 3. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вул. Ф. Пушиної, 6): 4. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А): 5. Київська дитяча музична школа №23 (проспект Л. Курбаса, 10-Є): 6. Київська дитяча музична школа №29 (проспект Л. Курбаса, 7-Г): 7. Централізована бухгалтерія (проспект Перемоги, 112)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03.06.2019 - 27.09.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 61207 штуки

Тендерна документація

Тендерна документація
Документація бланкова продукція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.05.2019 15:34
Версія документу від: 13.05.2019 15:34
ID: 8a0c1dc286d84c74b2f3d7cf55e60c36
Нетипізований документ
Ф-19 Прот.вип..doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.05.2019 15:35
Версія документу від: 13.05.2019 15:35
ID: ac4f9b02bca34c069dd02977ebf71f72
Нетипізований документ
Ф-14 Кн. педнавант(06).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.05.2019 15:35
Версія документу від: 13.05.2019 15:35
ID: 914af570a14c43e18ce1c63bc0b8aa28
Нетипізований документ
Ф-06 Загальний журнал.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.05.2019 15:35
Версія документу від: 13.05.2019 15:35
ID: 20c143991ade483cb537eb58a178f2b2
Нетипізований документ
Ф-18 Прот.контр.зах.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.05.2019 15:35
Версія документу від: 13.05.2019 15:35
ID: 9487f150e3da49c7a5356bfd925a5fe1
Нетипізований документ
Ф-04 груп.журнал.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.05.2019 15:35
Версія документу від: 13.05.2019 15:35
ID: e37d2d839eb44e46a51006d0f2b23510
Нетипізований документ
Ф-03 Журнал з инд (1).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.05.2019 15:35
Версія документу від: 13.05.2019 15:35
ID: ce14c5ff67a34f809832232b852f213f
Нетипізований документ
Ф-03 Журнал з инд (2).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.05.2019 15:35
Версія документу від: 13.05.2019 15:35
ID: 15466b3fa2dc4e638ee1bbe066be0730
Проект договору
договір.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.05.2019 15:35
Версія документу від: 13.05.2019 15:35
ID: 547b2c514b8d4605a9fe27ce764e3457
Нетипізований документ
audit_83ab17374a1846bcba80cb70f4f17002.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.05.2019 15:20
Версія документу від: 22.05.2019 15:20
ID: 5e0cdb6b2fef45d19a442ee21b097961
Нетипізований документ
audit_83ab17374a1846bcba80cb70f4f17002.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.05.2019 15:20
Версія документу від: 22.05.2019 15:20
ID: 5e0cdb6b2fef45d19a442ee21b097961

Параметри тендеру

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 16.05.2019 16:00  
Початок періоду прийому пропозицій 16.05.2019 16:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.05.2019 12:00  
Дата початку аукціону 22.05.2019 14:47 - 22.05.2019 15:20  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37498578  
Юридична адреса 03115, Україна, Київська область, Київ, Проспект Перемоги, 112  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 22.05.2019 15:20
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ПП Бланкодрук
ID: 19ffcfa4d038477fb8a7ca8df774048e
39`935.00
Гривня з ПДВ
2
29`101.43
Гривня з ПДВ
3
ФОП ЗАРИЦЬКА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА
ID: c4cf6f6549f2447fb567481b9f34b2af
49`500.00
Гривня з ПДВ
4
49`400.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
2
39`935.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
49`400.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
4
49`500.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук"
Код ЄДРПОУ: 38882409
29`101.43
Гривня з ПДВ
23.05.2019
12:42

Укладені договори

Номер договору
27/19
Дата підписання
30.05.2019
Дата початку дії
30.05.2019
Дата завершення дії
31.12.2019
Ціна договору
29`101.43 Гривня без ПДВ