Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.04.2019 00:54. Дата останніх змін - 21.05.2019 01:01

Розробка технічної докуменнтації із землеустрою щодо інвентаризаціїземель території Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області, яка визначена проектом формування території і встановлення меж сільських, селищних рад -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-20-000002-a  
ID 68f831b62e34464d8ebe49b322ecb553  
Очікувана вартість закупівлі
7`850`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 7`850`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 20`000.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 196`250.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
20.04.19
Період уточнень
до 11.05.19
Період оскаржень
до 17.05.19
Подання пропозицій
до 21.05.19
Прекваліфікація
з 21.05.2019
Оскарження прекваліфікації
Закупівля не відбулась
21.05.19
24.04.2019, 09:11
Договори
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня!
Підкажіть будь-ласка чи будуть вважатися аналогічними до даної закупівлі договори, в одному з яких передбачено виконання землевпорядних робіт , в іншому - топографо-геодезичних робіт?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.04.2019, 23:51)
Доброго дня!
Аналогічними являються послуги які відповідають предмету закупівлі визначеному у Єдиному закупівельному словнику за кодом ДК 021:2015:713400000-3 Комплексні інжинерні послуги
07.05.2019, 17:57
Кваліфікаційні критерії до учасників у процедурі закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
В тендерній документації, проміж іншого, Замовник вимагає наявність працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), а саме:
- інженерів-геодезистів (не менше 2 спеціалістів, в тому числі сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 2 осіб);
- фахівців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури;
- всі працівники повинні бути працевлаштовані у Учасника за основним місцем роботи (більше двох років).
Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015:71340000-3 —Комплексні інженерні послуги, «Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель території Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області, яка визначена проектом формування території і встановлення меж сільських, селищних рад», тобто послуги із землеустрою. Відповідно до статті 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою, враховуючи п.7 Постанови КМУ № 1075 «Про порядок використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок» виконання топографо-геодезичних робіт з використанням апаратури СРНС, обробка результатів вимірювань, отриманих за допомогою апаратури СРНС, здійснюється юридичними та фізичними особами, що мають необхідне технічне і технологічне забезпечення та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, відповідальний за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже, наявність 2-ох сертифікованих інженерів-геодезистів та фахівців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури є необґрунтованими.
Вимога про те, що всі працівники повинні бути працевлаштовані у Учасника за основним місцем роботи (більше двох років) взагалі не гуртується на жодному нормативному документі.
Встановлюючи такі законодавчо необґрунтовані та дискримінаційні вимоги, Замовник порушує ст 3. ЗУ "Про публічні закупівлі" - Принципи здійснення закупівель, відповідно до якої: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. та п.3 ст. 5 цього ж закону, відповідно до якого Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо привести тендерну документацію у відповідність Законодавству України та видалити дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників та зменшують економічну вигоду від проведення тендерної закупівлі.
Просимо Вас привести у відповідність кваліфікаційні критерії до учасників у процедурі закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.05.2019, 23:02)
Доброго дня, пропозиції щодо внесення змін до умов договору розглянуті, опрацьовані та взяті до відома. Вимогами тендерної документації передбачено надання інформацію про наявність - інженерів-геодезистів (не менше 2 спеціалістів, в тому числі сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 2 осіб), фахівців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, всі працівники повинні бути працевлаштовані у Учасника за основним місцем роботи (більше двох років). З урахуванням великого обсягу робіт, з метою своєчасного забезпечення виконання підготовчих, топографо-геодезичних та камеральних робіт для складання технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель, враховуючи кількість/ обсяг об'єктів (13 об'єктів, загальною площею близько 20275,45 га), в тому числі великий об’єм матеріалів з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій, зокрема і відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень, тощо, що в свою чергу потребують необхідний рівень кваліфікації і знань, які передбачено тендерною документацією.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне в неї включити. Дякуємо.