Процедура закупки объявлена 20.04.2019 00:54. Дата последних изменений - 21.05.2019 01:01
Розробка технічної докуменнтації із землеустрою щодо інвентаризаціїземель території Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області, яка визначена проектом формування території і встановлення меж сільських, селищних рад -
Идентификатор закупки | UA-2019-04-20-000002-a | |
ID | 68f831b62e34464d8ebe49b322ecb553 |
Ожидаемая стоимость
7`850`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Ожидаемая стоимость | 7`850`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 20`000.00 Гривна | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 196`250.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
20.04.19
Период уточнений
до 11.05.19
Период обжалования
до 17.05.19
Прием предложений
до 21.05.19
Преквалификация
с21.05.2019
Обжалование преквалификации
Закупка не состоялась
21.05.19
24.04.2019, 09:11
Договори
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Підкажіть будь-ласка чи будуть вважатися аналогічними до даної закупівлі договори, в одному з яких передбачено виконання землевпорядних робіт , в іншому - топографо-геодезичних робіт?
Підкажіть будь-ласка чи будуть вважатися аналогічними до даної закупівлі договори, в одному з яких передбачено виконання землевпорядних робіт , в іншому - топографо-геодезичних робіт?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован29.04.2019, 23:51)
Доброго дня!
Аналогічними являються послуги які відповідають предмету закупівлі визначеному у Єдиному закупівельному словнику за кодом ДК 021:2015:713400000-3 Комплексні інжинерні послуги
Аналогічними являються послуги які відповідають предмету закупівлі визначеному у Єдиному закупівельному словнику за кодом ДК 021:2015:713400000-3 Комплексні інжинерні послуги
07.05.2019, 17:57
Кваліфікаційні критерії до учасників у процедурі закупівлі
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації, проміж іншого, Замовник вимагає наявність працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), а саме:
- інженерів-геодезистів (не менше 2 спеціалістів, в тому числі сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 2 осіб);
- фахівців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури;
- всі працівники повинні бути працевлаштовані у Учасника за основним місцем роботи (більше двох років).
Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015:71340000-3 —Комплексні інженерні послуги, «Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель території Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області, яка визначена проектом формування території і встановлення меж сільських, селищних рад», тобто послуги із землеустрою. Відповідно до статті 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою, враховуючи п.7 Постанови КМУ № 1075 «Про порядок використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок» виконання топографо-геодезичних робіт з використанням апаратури СРНС, обробка результатів вимірювань, отриманих за допомогою апаратури СРНС, здійснюється юридичними та фізичними особами, що мають необхідне технічне і технологічне забезпечення та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, відповідальний за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже, наявність 2-ох сертифікованих інженерів-геодезистів та фахівців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури є необґрунтованими.
Вимога про те, що всі працівники повинні бути працевлаштовані у Учасника за основним місцем роботи (більше двох років) взагалі не гуртується на жодному нормативному документі.
Встановлюючи такі законодавчо необґрунтовані та дискримінаційні вимоги, Замовник порушує ст 3. ЗУ "Про публічні закупівлі" - Принципи здійснення закупівель, відповідно до якої: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. та п.3 ст. 5 цього ж закону, відповідно до якого Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо привести тендерну документацію у відповідність Законодавству України та видалити дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників та зменшують економічну вигоду від проведення тендерної закупівлі.
Просимо Вас привести у відповідність кваліфікаційні критерії до учасників у процедурі закупівлі.
- інженерів-геодезистів (не менше 2 спеціалістів, в тому числі сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 2 осіб);
- фахівців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури;
- всі працівники повинні бути працевлаштовані у Учасника за основним місцем роботи (більше двох років).
Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015:71340000-3 —Комплексні інженерні послуги, «Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель території Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області, яка визначена проектом формування території і встановлення меж сільських, селищних рад», тобто послуги із землеустрою. Відповідно до статті 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою, враховуючи п.7 Постанови КМУ № 1075 «Про порядок використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок» виконання топографо-геодезичних робіт з використанням апаратури СРНС, обробка результатів вимірювань, отриманих за допомогою апаратури СРНС, здійснюється юридичними та фізичними особами, що мають необхідне технічне і технологічне забезпечення та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, відповідальний за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже, наявність 2-ох сертифікованих інженерів-геодезистів та фахівців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури є необґрунтованими.
Вимога про те, що всі працівники повинні бути працевлаштовані у Учасника за основним місцем роботи (більше двох років) взагалі не гуртується на жодному нормативному документі.
Встановлюючи такі законодавчо необґрунтовані та дискримінаційні вимоги, Замовник порушує ст 3. ЗУ "Про публічні закупівлі" - Принципи здійснення закупівель, відповідно до якої: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. та п.3 ст. 5 цього ж закону, відповідно до якого Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо привести тендерну документацію у відповідність Законодавству України та видалити дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників та зменшують економічну вигоду від проведення тендерної закупівлі.
Просимо Вас привести у відповідність кваліфікаційні критерії до учасників у процедурі закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.05.2019, 23:02)
Доброго дня, пропозиції щодо внесення змін до умов договору розглянуті, опрацьовані та взяті до відома. Вимогами тендерної документації передбачено надання інформацію про наявність - інженерів-геодезистів (не менше 2 спеціалістів, в тому числі сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 2 осіб), фахівців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, всі працівники повинні бути працевлаштовані у Учасника за основним місцем роботи (більше двох років). З урахуванням великого обсягу робіт, з метою своєчасного забезпечення виконання підготовчих, топографо-геодезичних та камеральних робіт для складання технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель, враховуючи кількість/ обсяг об'єктів (13 об'єктів, загальною площею близько 20275,45 га), в тому числі великий об’єм матеріалів з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій, зокрема і відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень, тощо, що в свою чергу потребують необхідний рівень кваліфікації і знань, які передбачено тендерною документацією.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне в неї включити. Дякуємо.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне в неї включити. Дякуємо.