Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.04.2019 16:53. Дата останніх змін - 22.04.2019 13:06

Бланки експертного висновку формату А4 (4000 шт.) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-08-001414-b  
ID e77e390f13474a3e91a88ec0b10f099a  
Очікувана вартість закупівлі
12`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням основних характеристик товару. 4. Основні вимоги виробу паперового (бланки експертного висновку): Бланк розміром 210 х 297 міліметрів. Наклад: 4000 шт. зразка 2016 року. Папір для друкування бланків: щільність — 90 г/м2; власна флуоресценція — не більше 3%; двотоновий водяний знак; наявність захисних волокон; наявність хімічного захисту; білість — не менше 80%; склад — 100% деревинної целюлози. 5. Термін виготовлення 12 робочих днів з дня підписання договору. 6. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту поставки. 7. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 8. Докладні вимоги до бланків наведені в окремому файлі. Зразок бланку додано нижче.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"  
Очікувана вартість закупівлі 12`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 100.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
08.04.19
Період уточнень
до 11.04.19
Подання пропозицій
до 16.04.19
Кваліфікація переможця
з 16.04.19
Пропозиції розглянуті
з 17.04.19
Завершена
22.04.19
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня