Процедура закупки объявлена 08.04.2019 16:53. Дата последних изменений - 22.04.2019 13:06
Бланки експертного висновку формату А4 (4000 шт.) -
Идентификатор закупки | UA-2019-04-08-001414-b | |
ID | e77e390f13474a3e91a88ec0b10f099a |
Ожидаемая стоимость
12`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням основних характеристик товару. 4. Основні вимоги виробу паперового (бланки експертного висновку): Бланк розміром 210 х 297 міліметрів. Наклад: 4000 шт. зразка 2016 року. Папір для друкування бланків: щільність — 90 г/м2; власна флуоресценція — не більше 3%; двотоновий водяний знак; наявність захисних волокон; наявність хімічного захисту; білість — не менше 80%; склад — 100% деревинної целюлози. 5. Термін виготовлення 12 робочих днів з дня підписання договору. 6. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту поставки. 7. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 8. Докладні вимоги до бланків наведені в окремому файлі. Зразок бланку додано нижче.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" | |
Ожидаемая стоимость | 12`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 100.00 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
08.04.19
Период уточнений
до 11.04.19
Прием предложений
до 16.04.19
Квалификация
с16.04.19
Предложения рассмотрены
с17.04.19
Завершен
22.04.19