Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.04.2019 16:53. Дата последних изменений - 22.04.2019 13:06

Бланки експертного висновку формату А4 (4000 шт.) -

Идентификатор закупки UA-2019-04-08-001414-b  
ID e77e390f13474a3e91a88ec0b10f099a  
Ожидаемая стоимость
12`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням основних характеристик товару. 4. Основні вимоги виробу паперового (бланки експертного висновку): Бланк розміром 210 х 297 міліметрів. Наклад: 4000 шт. зразка 2016 року. Папір для друкування бланків: щільність — 90 г/м2; власна флуоресценція — не більше 3%; двотоновий водяний знак; наявність захисних волокон; наявність хімічного захисту; білість — не менше 80%; склад — 100% деревинної целюлози. 5. Термін виготовлення 12 робочих днів з дня підписання договору. 6. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту поставки. 7. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 8. Докладні вимоги до бланків наведені в окремому файлі. Зразок бланку додано нижче.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"  
Ожидаемая стоимость 12`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 100.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
08.04.19
Период уточнений
до 11.04.19
Прием предложений
до 16.04.19
Квалификация
с16.04.19
Предложения рассмотрены
с17.04.19
Завершен
22.04.19
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует