Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.03.2019 16:12. Дата останніх змін - 12.04.2019 10:41

Стрічки для принтерів ОКІ -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-000835-a  
ID 10267ea5ceeb4eb5905c2c81ca310cbb  
Очікувана вартість закупівлі
122`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області  
Очікувана вартість закупівлі 122`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`224.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
22.03.19
Період уточнень
до 27.03.19
Подання пропозицій
до 01.04.19
Аукціон
02.04.19
Кваліфікація переможця
з 02.04.19
Пропозиції розглянуті
з 04.04.19
Завершена
12.04.19
25.03.2019, 08:55
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.03.2019, 16:10)
Можливість придбання аналогів предмету закупівлі Замовником не розглядається.Предмет закупівлі було визначено з урахуванням рекомендацій, наданих виробником, за якими з метою досягнення оптимальної якості друку та максимальної тривалості роботи принтерів повинні використовуватися оригінальні витратні матеріали.
Відповідно до п.3 наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 №10 учасником закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, яка подала електронну пропозицію для участі у закупівлі.
Кваліфікаційними вимогами Головного управління передбачено подання у складі пропозиції копії чинного свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує його справляння.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначеної замовником (ч.1 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі"). У разі здійснення закупівлі товарів, для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки є ціна.
При цьому згідно з ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змсту тендерної пропозиції за результатами аукціону, в тому числі за одиницю товару. Отже, у разі сплати ПДВ учасником, розмір цього податку має включатися в остаточну ціну товару, вказану у пропозиції.