Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.03.2019 16:12. Дата последних изменений - 12.04.2019 10:41

Стрічки для принтерів ОКІ -

Идентификатор закупки UA-2019-03-22-000835-a  
ID 10267ea5ceeb4eb5905c2c81ca310cbb  
Ожидаемая стоимость
122`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області  
Ожидаемая стоимость 122`400.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`224.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
22.03.19
Период уточнений
до 27.03.19
Прием предложений
до 01.04.19
Аукцион
02.04.19
Квалификация
с02.04.19
Предложения рассмотрены
с04.04.19
Завершен
12.04.19
25.03.2019, 08:55
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.03.2019, 16:10)
Можливість придбання аналогів предмету закупівлі Замовником не розглядається.Предмет закупівлі було визначено з урахуванням рекомендацій, наданих виробником, за якими з метою досягнення оптимальної якості друку та максимальної тривалості роботи принтерів повинні використовуватися оригінальні витратні матеріали.
Відповідно до п.3 наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 №10 учасником закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, яка подала електронну пропозицію для участі у закупівлі.
Кваліфікаційними вимогами Головного управління передбачено подання у складі пропозиції копії чинного свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує його справляння.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначеної замовником (ч.1 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі"). У разі здійснення закупівлі товарів, для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки є ціна.
При цьому згідно з ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змсту тендерної пропозиції за результатами аукціону, в тому числі за одиницю товару. Отже, у разі сплати ПДВ учасником, розмір цього податку має включатися в остаточну ціну товару, вказану у пропозиції.