Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.03.2019 21:32. Дата останніх змін - 09.04.2019 15:17

Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку А4) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-21-001965-c  
ID 670f1c29065c4ded8baf07e29dabc8b4  
Очікувана вартість закупівлі
7`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Формат - А4

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва  
Очікувана вартість закупівлі 7`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 75.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
21.03.19
Період уточнень
до 25.03.19
Подання пропозицій
до 27.03.19
Аукціон
27.03.19
Кваліфікація переможця
з 27.03.19
Пропозиції розглянуті
з 02.04.19
Завершена
09.04.19
22.03.2019, 07:27
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.03.2019, 11:00)
До розгляду приймаються пропозиції згідно тендерної документації, Порівняння ціни всіх учасників враховуються як остаточні як з ПДВ (для платників) так і без ПДВ (для неплатників).