Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.03.2019 21:32. Дата последних изменений - 09.04.2019 15:17

Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку А4) -

Идентификатор закупки UA-2019-03-21-001965-c  
ID 670f1c29065c4ded8baf07e29dabc8b4  
Ожидаемая стоимость
7`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Формат - А4

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва  
Ожидаемая стоимость 7`500.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 75.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
21.03.19
Период уточнений
до 25.03.19
Прием предложений
до 27.03.19
Аукцион
27.03.19
Квалификация
с27.03.19
Предложения рассмотрены
с02.04.19
Завершен
09.04.19
22.03.2019, 07:27
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.03.2019, 11:00)
До розгляду приймаються пропозиції згідно тендерної документації, Порівняння ціни всіх учасників враховуються як остаточні як з ПДВ (для платників) так і без ПДВ (для неплатників).