Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.03.2019 17:42. Дата останніх змін - 02.04.2019 20:42

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного другу -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-21-001498-b  
ID 5905e707315f432d994b926536915bd8  
Очікувана вартість закупівлі
53`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області  
Очікувана вартість закупівлі 53`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 270.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
21.03.19
Період уточнень
до 26.03.19
Подання пропозицій
до 29.03.19
Кваліфікація переможця
з 29.03.19
Пропозиції розглянуті
з 02.04.19
Торги відмінено
02.04.19
22.03.2019, 07:31
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.03.2019, 11:31)
1.Допускається тільки товар вказаний в оголошенні.
2. Допускається до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємиців
3. Ціна повинна бути вже з ПДВ