Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.03.2019 17:42. Дата последних изменений - 02.04.2019 20:42

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного другу -

Идентификатор закупки UA-2019-03-21-001498-b  
ID 5905e707315f432d994b926536915bd8  
Ожидаемая стоимость
53`600.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області  
Ожидаемая стоимость 53`600.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 270.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
21.03.19
Период уточнений
до 26.03.19
Прием предложений
до 29.03.19
Квалификация
с29.03.19
Предложения рассмотрены
с02.04.19
Торги отменены
02.04.19
22.03.2019, 07:31
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.03.2019, 11:31)
1.Допускається тільки товар вказаний в оголошенні.
2. Допускається до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємиців
3. Ціна повинна бути вже з ПДВ