Процедура закупівлі оголошена 20.11.2018 17:03. Дата останніх змін - 21.02.2019 08:38
УГВ-Сервіс 18П-187_код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи_(Капітальний ремонт будівель Шебелинського ЦКРС та тампонажного цеху ПВТР. Роботи "під ключ") -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2018-11-20-002896-c | |
| ID | 7066451051d84d83b97b164778c8f7de |
Очікувана вартість закупівлі
1`799`389.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Капітальний ремонт будівель Шебелинського ЦКРС та тампонажного цеху ПВТР. Роботи "під ключ".
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`799`389.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 35`900.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
20.11.18
Період уточнень
до 27.11.18
Подання пропозицій
до 05.12.18
Аукціон
06.12.18
Кваліфікація переможця
з 06.12.18
Пропозиції розглянуті
з 18.01.19
Завершена
21.02.19
26.11.2018, 10:21
вимоги до персоналу
Загальне запитання щодо оголошення
У вимогах тендерної документації прописано: " Для виконання послуг у складі персоналу Учасник повинен мати Муляра-штукатура" . Це дві різні професії, які не можуть бути підтверджені одним дипломом чи посвідченням. Поясніть.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.11.2018, 08:48)
Вимога, що зазначена у п. 3.3. Додатку 1 до документації допорогової процедури закупівлі №УГВ-Сервіс 18П-187 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-20-002896-c), щодо наявності у складі персоналу Учасника фахівця з кваліфікацією муляр-штукатур, передбачала собою наявність мінімум однієї особи, яка може виконувати два суміжні види робіт із професійною спеціалізацією муляра і штукатура. В той же час, дана вимога є лише необхідним мінімумом та не обмежує кількість персоналу, яку Учасник планує залучати до виконання робіт. Звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження кожної відповідної кваліфікації персоналу Ви можете надавати будь-які копії документів, які підтверджують відповідну кваліфікацію фахівця/фахівців, а саме: копії атестатів, посвідчень, протоколів перевірки знань, кваліфікаційних сертифікатів тощо.
26.11.2018, 10:56
про досвід роботи
Загальне запитання щодо оголошення
У вимогах прописано, що Учасник повинен підвердити досвід не менше 1 року впродовж останніх 3-х. Яким чином підтверджується 1 рік? Це повинен виконуватися один договір впродовж року, чи це можуть бути декілька договорів з загальним строком виконання 1 рік або більше?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.11.2018, 08:50)
2) Підтвердження Досвіду роботи виконання аналогічних предмету закупівлі робіт, а саме виконання комплексу ремонтно-будівельних з ремонту покрівлі, ремонту внутрішнього опорядження приміщень, який повинен бути не менше 1 року впродовж останніх 3-х років, відбувається шляхом надання інформації про виконання договорів з предметом закупівлі, що відповідає вищезазначеним видам робіт та, процес виконання яких, тривав не менше 1 року протягом останніх трьох років.
Тобто, зазначена інформація про наявний досвід повинна свідчити, що діяльність компанії Учасника у сфері будівництва, зокрема виконання ремонту покрівлі та ремонту внутрішнього опорядження приміщень, здійснювалась не менше, ніж один календарний рік (наприклад: аналогічні види робіт Учасник виконував за договорами у 2016 році, але не виконував у 2017 році, потім знову здійснював виконання робіт у 2018 році, і т.д.). Останні три роки визначаються відліком терміну в минулий період від дати оголошення тендеру.
Мінімальна кількість договорів відповідає мінімальній кількості листів-відгуків /рекомендаційних листів, щодо виконання договірних відносин (ремонт покрівлі, ремонт внутрішнього опорядження приміщень) від різних кінцевих споживачів (Замовників робіт). Отже, для даної закупівлі не менше двох договорів з аналогічними видами робіт. В той же час, дана вимога є лише необхідним мінімумом та не обмежує кількість договорів на виконання аналогічних робіт, яку Учасник може зазначити у таблиці №1 Додатку 1.
При цьому у Таблиці №1 Додатку 1 документації допорогових закупівель зазначається наступна інформація:
- назва перемету договору/ робіт/об’єкту за договором;
- назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон Замовників за означеними договорами;
- дата укладення та строк дії договорів;
- статус виконання договору;
- наявність претензійної роботи за означеними договорами;
- роль Учасника (генеральний підрядник, субпідрядник), тощо.
Тобто, зазначена інформація про наявний досвід повинна свідчити, що діяльність компанії Учасника у сфері будівництва, зокрема виконання ремонту покрівлі та ремонту внутрішнього опорядження приміщень, здійснювалась не менше, ніж один календарний рік (наприклад: аналогічні види робіт Учасник виконував за договорами у 2016 році, але не виконував у 2017 році, потім знову здійснював виконання робіт у 2018 році, і т.д.). Останні три роки визначаються відліком терміну в минулий період від дати оголошення тендеру.
Мінімальна кількість договорів відповідає мінімальній кількості листів-відгуків /рекомендаційних листів, щодо виконання договірних відносин (ремонт покрівлі, ремонт внутрішнього опорядження приміщень) від різних кінцевих споживачів (Замовників робіт). Отже, для даної закупівлі не менше двох договорів з аналогічними видами робіт. В той же час, дана вимога є лише необхідним мінімумом та не обмежує кількість договорів на виконання аналогічних робіт, яку Учасник може зазначити у таблиці №1 Додатку 1.
При цьому у Таблиці №1 Додатку 1 документації допорогових закупівель зазначається наступна інформація:
- назва перемету договору/ робіт/об’єкту за договором;
- назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон Замовників за означеними договорами;
- дата укладення та строк дії договорів;
- статус виконання договору;
- наявність претензійної роботи за означеними договорами;
- роль Учасника (генеральний підрядник, субпідрядник), тощо.
26.11.2018, 13:37
дозвільні документи
Загальне запитання щодо оголошення
У мінімальному переліку робіт підвищеної небезпеки, який має бути зазначений у дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки: повинно бути - Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. А якщо буде лише - Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд. Чи буде цього достатньо? чи це буде причиною для дискваліфікації?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.11.2018, 08:51)
Мінімальний перелік робіт підвищеної небезпеки, що зазначений у п. 3.5. Додатку 1 до документації допорогової процедури закупівлі №УГВ-Сервіс 18П-187 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-20-002896-c), наведено відповідно до чинної редакції п.14 та п.17 Додатку №2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. №48) до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», що затверджений Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року.
Однак, якщо Учасник має діючий «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки», виданий відповідним державним органом до 08.02.2018 року, з видами робіт у попередній редакції Додатку №2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки», що діяв до 08.02.2018 року, то це не буде підставою для його дискваліфікації.
Однак, якщо Учасник має діючий «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки», виданий відповідним державним органом до 08.02.2018 року, з видами робіт у попередній редакції Додатку №2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки», що діяв до 08.02.2018 року, то це не буде підставою для його дискваліфікації.