Процедура закупки объявлена 20.11.2018 17:03. Дата последних изменений - 21.02.2019 08:38
УГВ-Сервіс 18П-187_код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи_(Капітальний ремонт будівель Шебелинського ЦКРС та тампонажного цеху ПВТР. Роботи "під ключ") -
| Идентификатор закупки | UA-2018-11-20-002896-c | |
| ID | 7066451051d84d83b97b164778c8f7de |
Ожидаемая стоимость
1`799`389.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Капітальний ремонт будівель Шебелинського ЦКРС та тампонажного цеху ПВТР. Роботи "під ключ".
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс" | |
| Ожидаемая стоимость | 1`799`389.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 35`900.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
20.11.18
Период уточнений
до 27.11.18
Прием предложений
до 05.12.18
Аукцион
06.12.18
Квалификация
с06.12.18
Предложения рассмотрены
с18.01.19
Завершен
21.02.19
26.11.2018, 10:21
вимоги до персоналу
Общий вопрос о закупке
У вимогах тендерної документації прописано: " Для виконання послуг у складі персоналу Учасник повинен мати Муляра-штукатура" . Це дві різні професії, які не можуть бути підтверджені одним дипломом чи посвідченням. Поясніть.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.11.2018, 08:48)
Вимога, що зазначена у п. 3.3. Додатку 1 до документації допорогової процедури закупівлі №УГВ-Сервіс 18П-187 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-20-002896-c), щодо наявності у складі персоналу Учасника фахівця з кваліфікацією муляр-штукатур, передбачала собою наявність мінімум однієї особи, яка може виконувати два суміжні види робіт із професійною спеціалізацією муляра і штукатура. В той же час, дана вимога є лише необхідним мінімумом та не обмежує кількість персоналу, яку Учасник планує залучати до виконання робіт. Звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження кожної відповідної кваліфікації персоналу Ви можете надавати будь-які копії документів, які підтверджують відповідну кваліфікацію фахівця/фахівців, а саме: копії атестатів, посвідчень, протоколів перевірки знань, кваліфікаційних сертифікатів тощо.
26.11.2018, 10:56
про досвід роботи
Общий вопрос о закупке
У вимогах прописано, що Учасник повинен підвердити досвід не менше 1 року впродовж останніх 3-х. Яким чином підтверджується 1 рік? Це повинен виконуватися один договір впродовж року, чи це можуть бути декілька договорів з загальним строком виконання 1 рік або більше?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.11.2018, 08:50)
2) Підтвердження Досвіду роботи виконання аналогічних предмету закупівлі робіт, а саме виконання комплексу ремонтно-будівельних з ремонту покрівлі, ремонту внутрішнього опорядження приміщень, який повинен бути не менше 1 року впродовж останніх 3-х років, відбувається шляхом надання інформації про виконання договорів з предметом закупівлі, що відповідає вищезазначеним видам робіт та, процес виконання яких, тривав не менше 1 року протягом останніх трьох років.
Тобто, зазначена інформація про наявний досвід повинна свідчити, що діяльність компанії Учасника у сфері будівництва, зокрема виконання ремонту покрівлі та ремонту внутрішнього опорядження приміщень, здійснювалась не менше, ніж один календарний рік (наприклад: аналогічні види робіт Учасник виконував за договорами у 2016 році, але не виконував у 2017 році, потім знову здійснював виконання робіт у 2018 році, і т.д.). Останні три роки визначаються відліком терміну в минулий період від дати оголошення тендеру.
Мінімальна кількість договорів відповідає мінімальній кількості листів-відгуків /рекомендаційних листів, щодо виконання договірних відносин (ремонт покрівлі, ремонт внутрішнього опорядження приміщень) від різних кінцевих споживачів (Замовників робіт). Отже, для даної закупівлі не менше двох договорів з аналогічними видами робіт. В той же час, дана вимога є лише необхідним мінімумом та не обмежує кількість договорів на виконання аналогічних робіт, яку Учасник може зазначити у таблиці №1 Додатку 1.
При цьому у Таблиці №1 Додатку 1 документації допорогових закупівель зазначається наступна інформація:
- назва перемету договору/ робіт/об’єкту за договором;
- назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон Замовників за означеними договорами;
- дата укладення та строк дії договорів;
- статус виконання договору;
- наявність претензійної роботи за означеними договорами;
- роль Учасника (генеральний підрядник, субпідрядник), тощо.
Тобто, зазначена інформація про наявний досвід повинна свідчити, що діяльність компанії Учасника у сфері будівництва, зокрема виконання ремонту покрівлі та ремонту внутрішнього опорядження приміщень, здійснювалась не менше, ніж один календарний рік (наприклад: аналогічні види робіт Учасник виконував за договорами у 2016 році, але не виконував у 2017 році, потім знову здійснював виконання робіт у 2018 році, і т.д.). Останні три роки визначаються відліком терміну в минулий період від дати оголошення тендеру.
Мінімальна кількість договорів відповідає мінімальній кількості листів-відгуків /рекомендаційних листів, щодо виконання договірних відносин (ремонт покрівлі, ремонт внутрішнього опорядження приміщень) від різних кінцевих споживачів (Замовників робіт). Отже, для даної закупівлі не менше двох договорів з аналогічними видами робіт. В той же час, дана вимога є лише необхідним мінімумом та не обмежує кількість договорів на виконання аналогічних робіт, яку Учасник може зазначити у таблиці №1 Додатку 1.
При цьому у Таблиці №1 Додатку 1 документації допорогових закупівель зазначається наступна інформація:
- назва перемету договору/ робіт/об’єкту за договором;
- назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон Замовників за означеними договорами;
- дата укладення та строк дії договорів;
- статус виконання договору;
- наявність претензійної роботи за означеними договорами;
- роль Учасника (генеральний підрядник, субпідрядник), тощо.
26.11.2018, 13:37
дозвільні документи
Общий вопрос о закупке
У мінімальному переліку робіт підвищеної небезпеки, який має бути зазначений у дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки: повинно бути - Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. А якщо буде лише - Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд. Чи буде цього достатньо? чи це буде причиною для дискваліфікації?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.11.2018, 08:51)
Мінімальний перелік робіт підвищеної небезпеки, що зазначений у п. 3.5. Додатку 1 до документації допорогової процедури закупівлі №УГВ-Сервіс 18П-187 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-20-002896-c), наведено відповідно до чинної редакції п.14 та п.17 Додатку №2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. №48) до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», що затверджений Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року.
Однак, якщо Учасник має діючий «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки», виданий відповідним державним органом до 08.02.2018 року, з видами робіт у попередній редакції Додатку №2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки», що діяв до 08.02.2018 року, то це не буде підставою для його дискваліфікації.
Однак, якщо Учасник має діючий «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки», виданий відповідним державним органом до 08.02.2018 року, з видами робіт у попередній редакції Додатку №2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки», що діяв до 08.02.2018 року, то це не буде підставою для його дискваліфікації.